• Anonym (Skydda våra små)

CSI avsnittet som handlade om en pedofil

Jag kan säga precis som många andra föräldrar att pedofiler är det äckligaste avskummet som kan gå på våran jord.
    Jag såg CSI Miami idag på 5an och blev så jäkla arg och ledsen. Han som spelade rollen som pedofil i dagens avsnitt var så jäkla äcklig. Han lyckades verkligen att få en att känna avsky till denna skådis.
    Jag vet med mig att jag inte hade kunnat svara för mig om en pedofil rörde mitt barn. Tror inte jag hade tvekat att göra något jäkligt dumt.

Dessa psykfall tror våra små barn flörtar med dom.

Vad hade du gjort om du fick reda på att din granne har suttit inne för pedofili? eller var misstänkt för det!
    Jag hade tat mitt pick och pack o dratt där i från fort som f*n
    Jag hade önskar att tvångs kastrering på dessa kvinnor o men hade genomförts.

• Svar på tråden CSI avsnittet som handlade om en pedofil
  • lykantrophona
    Prodin skrev 2011-01-08 14:23:37 följande:
    Ofta är väl pedofilerna störda människor som bara tittar, ex.vis på stranden, och de som begår övergrepp oftare sadister om jag förstått det rätt?
    Det enda man kan säga om pedofiler alldeles säkert är att de tänder på pre-pubertala barn. För det är vad ordet betyder.

Alla som begår övergrepp på barn är inte pedofiler egentligen, så på sätt och vis är du på rätt spår. Man behöver ju inte tända på någon för att våldta denne. Sen finns det såklart pedofiler som begår sexuella övergrepp också. Tyvärr så brukar ordet pedofil i Sverige användas vid fel tillfällen. T ex är det väl olämpligt att en vuxen man har samlag med en 13-åring, men det är inte en pedofil handling. Det är hebefili att tända på pubertala ungdomar. osv.
  • Bulldozer
    lykantrophona skrev 2011-01-08 14:32:58 följande:
    Det enda man kan säga om pedofiler alldeles säkert är att de tänder på pre-pubertala barn. För det är vad ordet betyder. . T  är det väl olämpligt att en vuxen man har samlag med en 13-åring, men det är inte en pedofil handling. Det är hebefili att tända på pubertala ungdomar. osv.
    Och båda varianterna är STÖRDA SEXUELLA LÄGGNINGAR!
  • Rorschach
    Bulldozer skrev 2011-01-08 16:24:59 följande:
    Och båda varianterna är STÖRDA SEXUELLA LÄGGNINGAR!
    Att tända på barn kan diskuteras, att däremot tända på tonåringar är så normalt det kan bli.
  • Anonym (grandwolf)
    Rorschach skrev 2011-01-08 16:30:05 följande:
    Att tända på barn kan diskuteras, att däremot tända på tonåringar är så normalt det kan bli.
    men hebefili äd också olagligt!
  • lykantrophona
    Anonym (grandwolf) skrev 2011-01-08 17:00:20 följande:
    Det är piratkopiering också. your point?
  • SilverEmma

Vi har en känd pedofil i byn där jag bor. Han försökte locka med sig en kompis son men åkte på stryk av pappan istället. Pappan åkte dit för misshandel och fick böta ganska saftigt. Jag vet inte vad jag tycker... Världen blir farlig om alla tar saken i egna händer men han gjorde det alla föräldrar innerst inne SKULLE ha velat göra.

Pedofilen har varit på fler barn så rättegång väntar på honom också även om han är är fru fram tills dess. Men alla föräldrar vet hans namn, adress och hur han ser ut, han vågar sig nog inte på något här i byn längre.

• Bulldozer
    lykantrophona skrev 2011-01-08 17:06:18 följande:
    Det är piratkopiering också. your point?
    WoW vilken relevant och intelligent jämförelse....hebe/pedofeli och piratkopiering!
    Whats your point?
    Tråden har redan spårat ut och får en att må illa av alla vidriga pedofiler/hebefiler som 
    "smyger sig fram"......

• Rorschach
    Anonym (grandwolf) skrev 2011-01-08 17:00:20 följande:
    Varken pedofili eller hebefili är olaglig, övergrepp på barn däremot är en annan femma.
    Tända på småbarn innan puberteten anser nog dom flesta är så långt ifrån det "normala" man kan komma, tända på tonåringar gör däremot varenda man på den här planeten, vi har det förprogrammerat så att säga, vi tänder på kvinnor.
  • Bulldozer
    Rorschach skrev 2011-01-08 19:36:10 följande:
    Varken pedofili eller hebefili är olaglig, övergrepp på barn däremot är en annan femma.
    Tända på småbarn innan puberteten anser nog dom flesta är så långt ifrån det "normala" man kan komma, tända på tonåringar gör däremot varenda man på den här planeten, vi har det förprogrammerat så att säga, vi tänder på kvinnor.
    Jag vet inte om jag anser att 13,14 åriga tjejer kan räknas som kvinnor som vuxna män ska tända på....
    I "min värld" är det fullkomligt onormalt...
    Men som sagt va "våra världar" ser helt olika ut och det är nog dom flesta av oss glada över, vissa är störda äckel och andra inte....

• Rorschach
    Bulldozer skrev 2011-01-08 19:43:14 följande:
    Jag vet inte om jag anser att 13,14 åriga tjejer kan räknas som kvinnor som vuxna män ska tända på....
    I "min värld" är det fullkomligt onormalt...
    Men som sagt va "våra världar" ser helt olika ut och det är nog dom flesta av oss glada över, vissa är störda äckel och andra inte....

Det måste vara en mycket begränsad "värld" du lever i, på jorden däremot så tänder män på fräsiga tonåringar.
    Men det och dina låga påhopp är ganska oft.
Svar på tråden CSI avsnittet som handlade om en pedofil