i vilken vecka fick ni bristningar?
i vilken vecka fick ni bristningar, om nu nu fick några och var satt dom?
i vilken vecka fick ni bristningar, om nu nu fick några och var satt dom?
Typ runt v 20 med första barnet, på sidorna. Sen kom det ett gäng framme på magen några dagar efter förlossningen. Surt...
Jag fick inga bristningar under graviditeten men efter förlossningen hade jag några små på höfterna och strax under rumpan, dock inget som syns! (om man inte tittar väldigt nära då ;) Nu väntar jag andra barnet, är i v 27 och har inte fått några bristningar ännu, hoppas jag slipper men tror säkert att det tittar fram några nya efter förlossningen när allt stramar och drar som bara den :P
Fick bristningar på brösten supertidigt i graviditeten. De börjar dock bleka redan.
Har fått en jätteliiiten svag strimma på magen för ca 2 veckor sen. Går in i vecka 38 imorgon. Hoppas det inte blir så mkt mer nu......
Kring vecka 25 kom den första bristningen, mitt på magen, bred och lång.. Nu har det kommit lite fler "öar" med bristningar. Dvs. några samlade på olika ställen. Dock mest på ena sidan. Men jag känner under huden att fler är på vägen, fast de inte syns än. Känner att "huden" är delad under huden eller hur man ska säga. Är i vecka 34 nu.
Sista veckan!
Vecka 35 som surt var... På magen och på höfterna, även låren fick sig ett gäng!
fick inga alls när jag var gravid med sonen. nu är jag gravid igen i vecka 38 o än så länge lyser dom med sin frånvaro.
Inga alls.
Vecka 38 kom de. Grrrr!!
På övertid i v41. Men nu syns dom knappt