Bilder på pojkrum?
Efter nyår ska vi flytta till en villa och då får jag ÄNTLIGEN inreda ett rum till sonen!
Så nu undrar jag om det finns någon med bilder på pojkrum? Behöver lite inspiration.
// Nora
Efter nyår ska vi flytta till en villa och då får jag ÄNTLIGEN inreda ett rum till sonen!
Så nu undrar jag om det finns någon med bilder på pojkrum? Behöver lite inspiration.
// Nora
Jag har tre bilder om du vill se. Fast rummet är inte färdigt än. Det ska in lite mer möbler.... Temat för rummet ska iallafall bli sagor. Drakar och slott och dyligt...
Hans säng ska in och över den ska jag ha ikeas myggnät himmel och på myggnät himmeln ska jag sy fast små fladdermöss. Sen kommer jag att göra iordning en mysig sagohörna. Det kommer bli en knallröd mysig fåtölj som vi kan krypa upp i läsa sagorna i och lite mysig belysning och fina sagoböcker i bra höjd så han inte når dem.
Och sen ska jag måla om en gammal hallbänk med lådor och byter handtag på som han kan ha alla sina leksaker i. Golvet kommer annars vara rätt så fritt från möbler så att han kan få plats att leka. En gammal vit ikea garderob som står i rummet ska jag måla dörren på. Med griffeltavlefärg.
Ja...så kommer hans rum att vara iallafall...
Lantisen- Jättefint! Längtar tills det är min tur att fixa och dona!
Fler?
Har inga bilder ännu för vi ska också flytta till hus så jag ska inreda 2 pojkrum så småningom. Jag tänker mig olika "teman". I 4-åringens rum tänker jag ha en fondvägg i camouflagetapet (han vill bli jägare precis som sin far...). I övrigt blir det nog ljusgröna väggar och så ett tema typ djungel/natur... Vet inte riktigt vad lillebror ska få för rum, kanske "havstema" (blått, båtar, fiskar m.m.m.m)
Som sagt inspiration behövs!!
Vi har precis flyttat och Hampus rum är en pågående process. Lekdelen är jag nöjd med, men jag skulle vilja göra myshörnan mysigare. Vi har inte målat om i hans rum och kommer nog inte att göra det förrän det är dax för en vanlig säng. Bilder finns i mitt galleri.
Så många klick, men inte så mycket bilder...
Puffar lite
Har lagt in bilder på pojkrummet nu ifall du vill kolla (mest stökigt kanske)
Jag vill också ha lite nya tips
Jag har ngn bild på pojkrummet hemma i mitt galleri.
jag har nog oxå bild i galleriet...