• Grannen

Svartvita foton

Framkallade ett gäng svartvita foton, dvs foton från min mammas barndom som de fotade av och förstorade. Stoppade undan fotona på "en bra plats" för att de inte skulle bli skrynkliga. Problemet är att platsen var lite för bra! Hittar inte korten! Vart ska jag leta? Tacksam för hjälp!

Ironiska svar undanbetes!

• Svar på tråden Svartvita foton
  • sotnos1

haha.. hmm ja du... antagligen ligger dom på ett ställe som är lite udangömt. kanske långt inne i en byrå låda? jag antar att du redan har letat igenom där du har dina andra foton.
    Denna fråga var lite svår att svara på... vet ju inte hur det ser ut hemma hos dig. :D

• Grannen
    Som jag har letat! Man blir nästan knäpp när man har tittat på alla rimliga ställen! Tänkte att någon som kan "se" var borttappade saker ligger kan känna ngt som kan vara till hjälp! Därav under rubriken ockult!
  • hemvärnet

Här är en metod att hitta saker annars

• Runguska

Mellan böcker i en bokhylla? Hittade Ul-bilderna sedan i höstas där av en slump då jag skulle läsa något. Hade aldrig hittat bilderna om jag verkligen letat efter dem.

• Grannen

Jag har tom letat i böckerna. Tycker att det inte borde finnas ett enda ställe kvar att leta på!

• hemvärnet

Det är mer en metod att leta efter saker. 

• Moria

Ja hade jag vetat hur d såg ut hos dig hade jag kunnat berätta det. Det bästa är att vara hemma hos ngn för då kan jag känna d direkt. Jag hittade min brors plånbok som hade varit borta i 3 år =)

Svar på tråden Svartvita foton