Inlägg från: Buffy26 |Visa alla inlägg
  • Buffy26

Ful gammal kärring sparkade på min dotter

En fråga ts, vad har hennes fulhet och åldern med situation att göra?? och att du kallar henne för kärring? det hon gjorde var fel, men du beteende dig värre, när du sa så onödiga fula ord, du kunde ha sagt varför sparkar du på mitt barn,?Du skulle ha sagt först oj förlåt, det var inte meningen, och ett leendet på läpparna, då skulle hon ha sagt säkert det gör inget!! jag tycker inte att du har rätt att säga så till henne för, att DIN dotter sparkade henne, om du tänker så har du gjort fel, och dessutom lärt ditt barn att det är okej, att kränka äldre, och bete så som du gjort!  
    Min dotter har råkat sparka någon, av misstag, då har jag sagt oj förlåt gick det bra, vill du ha servett?? och  sedan sagt tyst till min dotter du få se upp gumman, och inget mer med det!! kanske kan tänka på nästa gång hur du framstår som mamma till dina barn och omgivningen. lycka till.

• Buffy26
    7 små apor skrev 2011-01-08 17:48:29 följande:
    Det måste förresten sett rätt kul ut när den gamla damen sparkade tillbaka. 115cm i strumplästen innebär att man inte når hela vägen ner till golvet. Vilket i sin tur innebar att tanten drog upp benen till haken för att känga till barnet.

TS. Kan du beskriva det exakta händelseförloppet?
    Haha asg, du är rolig du...
  • Buffy26
    Jasmine Angelina skrev 2011-01-08 17:48:31 följande:
    Jag hade gjort samma sak, gamla anser att vi unga ska respektera dom MEN varför ska vi göra det dom respekterar ju inte oss. Behandla oss som skit så behandlar vi er likadant liksom. Vad är ditt barns brott? Att hon över huvudtaget finns eller enligt den kärringen tror man ju att det är så. Usch! Du gjorde helt rätt, hade jag stött på samma tant en annan dag jag åkt med barnet så hade jag nonchalerat henne och satt mig till rätta för att sköta mitt. Det finns respektlösa unga också men varför ska dom som faktiskt sköter sig samt deras barn lida för det.
    Alltså vad snackar du om?? helt borta.. du överdriver och gör det till värsta saken, andas flickan.
  • Buffy26
    puss skrev 2011-01-08 17:52:39 följande:
    ts dotter sparkade inte alls henne.
    Jaha verkade som det, då tolkar alla det som dom vill, nej jag blandade, hon kom åt kjolen, och tanten parkade, sorry ts!
  • Buffy26
    Cinza skrev 2011-01-08 17:52:04 följande:
    Var inte kvinnan i 50-60 års åldern?Man är väl knappast varken  gammal eller tant redan då? Bara en refeltktion...
  • Buffy26

OKEJ något är fel med sidan eller min dator!! jag skickar till en person men då går den till annan, fattar inte nåt, så ni som kan få inlägg av mig, säg gärna till, så det slipper bli missförstånd.

Svar på tråden Ful gammal kärring sparkade på min dotter