Inlägg från: Skogsflickan |Visa alla inlägg
  • Skogsflickan

Ful gammal kärring sparkade på min dotter

Du gjorde rätt! Hade det varit min son hon sparkat på hade hon fått smaka på ett slag 100ggr värre sen hade hon kunnat larma polis,brandkår,militär, fan o hans moster...INGEN rör mitt barn obestraffat oavsett om det är vuxna eller minderåriga..

• Skogsflickan
    Kokomo skrev 2011-01-09 01:44:45 följande:
    Eh?
    Så om ditt barn bråkar med någon klasskompis på skolgården så kommer du stormande och det andra barnet "ska få smaka på ett slag 100 ggr värre"?! Så sunt.
    Ja visst är det? Vem har sagt att jag tar det med den ungen under skoltid?Eller att det är just JAG som gör det på den andra ungen? Men jo, ingen rör min unge! Oavsett vad ni heliga mödrarna på fl tycker...
    Jag skiter i vad du tycker om mig! Ju mer du stör dig på mig desto mer bryr du dig egentligen....
  • Skogsflickan
    Kokomo skrev 2011-01-09 02:08:43 följande:
    Haha, så du hade typ lejt en torped att spöa upp den andra ungen? Ingen rör din unge, men andras ungar får man gärna ge sig på med andra ord?
    Ja jävlar vilka människor det finns. Det är först när jag kommer till fl som jag förstår varför samhället ser ut som det gör.
    Om man inte vill att ens unge ska råka illa ut så kan man UPPFOSTRA den till att inte mobba eller slåss, men det verkar vara brist på uppfostran i många hem..För vi har ju alla sett hur mkt "prata" med det mobbande barnet hjälper....

Men nu handlar inte ts om mig..Vill du diskutera annat än topic kan du skapa en egen tråd för de heliga mödrarna..
    Jag skiter i vad du tycker om mig! Ju mer du stör dig på mig desto mer bryr du dig egentligen....
  • Skogsflickan
    Kokomo skrev 2011-01-09 01:44:45 följande:
    Eh?
    Så om ditt barn bråkar med någon klasskompis på skolgården så kommer du stormande och det andra barnet "ska få smaka på ett slag 100 ggr värre"?! Så sunt.
    Om det barnet slår mitt barn fast mitt barn inte gjort ngt så finns det alltid någon i min bekantskapskrets som kan ordna så att det andra barnet lär sig att så gör man inte
  • Skogsflickan

Ts: med tanke på att alla är heliga mödrar på fl och vissa är halleluja mammor så ska du nästa gång bara hålla käft och heja på den som slår ditt barn! Du ska inte lyfta ett finger eller säga ett pip om så ditt barn slås ihjäl..Du ska inte handla för att försvara ditt barn du ska PRATA o praaata med personen i fråga för då kanske för 111:e gången kanske men bara kanske det går in i huvudet på puckot!

Men som sagt det är familjeliv där alla är heliga birgitta till mammor...Jag? Jag skiter i vad såna kvinnor tycker..

Slut på diskutionen!

ts: lycka till och jag tycker du gjorde rätt!

Det du tycker om mina åsikter torkar jag röven med...
Svar på tråden Ful gammal kärring sparkade på min dotter