Inlägg från: solens |Visa alla inlägg
  • solens

Ful gammal kärring sparkade på min dotter

MrC skrev 2011-01-09 12:51:49 följande:
    Jag är nog en av de mest välutbildade på det här forumet. Ingen ursäkt eller så. Irrelevant,
    lokisse skrev 2011-01-09 10:53:37 följande:
    är man uprörd är man borde väll inefatta tanten med da? om hon blev uprörd över att bli sparkad pa och bli blöt ...
    En till analfabet... läs en gång till och återkom!Bra. Du har tänkt till. Jag är osäker på om jag gjorde rätt. Annars hade jag inte ställt frågorna.
    Jag kunde ha sagt till min dotter att be om ursäkt. Jag kunde själv ha bett om ursäkt. (om det funnits tid till det)
    Jag kunde ha gjort ett annat ordval ... men jag handlade i affekt.
    mirre67 skrev 2011-01-09 08:11:42 följande:
    SLÅ barn?? Hon sparkade efter det att flickan hade sparkat henne. Är väl ändå en viss skillnad va?! Därmed inte sagt att jag tycker tanten gjorde rätt. Men jag tycker ts inte heller agerade speciellt bra, som ställde sig och gapade, skrek och svor åt tanten. Vad lärde sig flickan av det, jo att det är helt ok att bete sig så.
    Lär dig läsa din lilla analfabet!
    1. Min dotter sparkade aldrig någon. Sluta anklaga henne.
    2. Jag skrek aldrig! Jag höjde rösten.
    Sjukt att folk inte ens kan lära sig läsa in de ska yttra sig....
    Du reagerar väldig arrugant,och hårt så fort någon ge dig respons och lite kritik.
    Om du tror att du ha reagerat rätt, varför lägger du ett inlägg att en  ( gammal kvinna )"sur kärring" betedd sig så mot dig??
    Du vill antagligen en bekräftelse, av oss som läser din inlägg, eller hur ??
    Hur skulle hon ha beskrivit dig?, vad tror du , vad hade hon ha skrivit om dig???
    Hon kanske ha råkat sparka på din dötter, men du da, hur har du reagerat inför folk??
    Hur har folk uppfattad dig som person ?

Så barnslig och omoget  bete du dig, att du har all rätt bete dig hur som helst. Och jag syftar även på de andra som beter sig som du och stödjar dig i denne tråd.
Svar på tråden Ful gammal kärring sparkade på min dotter