solens skrev 2011-01-09 13:12:55 följande:
Du reagerar väldig arrugant,och hårt så fort någon ge dig respons och lite kritik.
Om du tror att du ha reagerat rätt, varför lägger du ett inlägg att en ( gammal kvinna )"sur kärring" betedd sig så mot dig??
Du vill antagligen en bekräftelse, av oss som läser din inlägg, eller hur ??
Hur skulle hon ha beskrivit dig?, vad tror du , vad hade hon ha skrivit om dig???
Hon kanske ha råkat sparka på din dötter, men du da, hur har du reagerat inför folk??
Hur har folk uppfattad dig som person ?
Så barnslig och omoget bete du dig, att du har all rätt bete dig hur som helst. Och jag syftar även på de andra som beter sig som du och stödjar dig i denne tråd.
Den gamla tanten då? Som ställer sig och LIPAR!!! - innan hon sparkar ett litet barn.
Jag själv är en person som är artig och trevlig mot alla människor jag träffar på. Jag kan se mellan fingrarna och bita mig i tungan, le och se glad ut. Jag försöker alltid se igenom och finna en förklaring till varför människor beteer sig som de gör.
Men detta otroligt respektlösa beteendet från tanten mot mitt barn hade jag ALDRIG accepterat!
Att lära mina barn barn att ta imot ren skit och bli trampade på är något jag ALDRIG skulle göra! Någonstans går gränsen och där hade min definitivt gått.