Inlägg från: ThildasMamma |Visa alla inlägg
  • ThildasMamma

Ful gammal kärring sparkade på min dotter

Men om man ser att ett litet barn med overall ska sätta sig på sätet så kam man väl flytta sina ben och ge barnet mer plats. Istället för att räkna med att vi föräldrar ska styra, höra och se allt!!!!

Blir så less på vissa människor här inne, gör nåt åt problemet, flytta på benen, hjälp barnet upp om föräldern står med vagn eller händer fulla. Lite j*vla medmänsklighet är väl inte för mkt begärt i KOLLEKTIVtrafiken ????!!!

• ThildasMamma

Kazeer- det är lätt att va domare..... Lättare att va efterklok

• ThildasMamma

Keeza- har man mage att sparka ett barn på benen som vuxen så ska man få höra hur rutten man är också. Hon hade kunnat flyttat benen när hon såg att det var ett barn som antagligen hade en overall på sig. Och vi alla med barn vet att barn med overall har lite krångligare att sätta sig till rätta... Eller alla människor. Skulle någon sparka mitt barn skulle jag sparka tillbaka och kalla henne allt jag kom på. jag själv skulle aldrig någonsin lägga hand på mitt eller någons annan barn eftersom jag anser att det är fel, och då har hon ingen rätt att sparka mitt eller någon annans barn!

Men alla är vi olika, och visst kan man välja sina ord, men jag har full förståelse för ts och tycker hon tar det minst sagt milt.

Svar på tråden Ful gammal kärring sparkade på min dotter