Inlägg från: Heisan |Visa alla inlägg
  • Heisan

Ful gammal kärring sparkade på min dotter

Du skulle ha sagt till tanten direkt, använt dig av ett språk som gett dig övertaget istället för att folk skulle se dig som den som betedde sig idiotiskt.

1 dag kvar!
  • Heisan

Fast det finns inget värre än folk som inte säger till människan/människorna som gör fel utan kommenterar ut i luften. Varför gör man så? Helt ärlig fråga, jag har aldrig förstått det., o nu finns det ju flera som skulle gjort så i tråden. Är man rädd för att hamna i en diskussion/ett gräl?

1 dag kvar!
  • Heisan
    lunapark skrev 2011-01-09 19:32:42 följande:
    Om man inte står upp för sitt barn-då och bara då har man förlorat sin heder.
    Men hon stod ju inte upp för sitt barn, hon slängde ut en kommentar i luften o flyttade på sig
    1 dag kvar!
  • Heisan
    Mrs Statham skrev 2011-01-10 17:12:45 följande:
    Har bara läst ts, så jag vet inte om det här redan har diskuterats.
    Men du skällde inte ut kvinnan. Du var riktigt ohyfsad som gav henne en hederlig svensk gliring. Om du hade ställt dig upp och ifrågasatt vad hon gjorde, ansikte mot ansikte så hade du kunnat skälla ut henne. Dock tycker jag inte att det fula språket var befogat alls. Det finns sätt och det finns sätt. Ditt sätt att agera i den här frågan var minst lika barnsligt som tantens.
    +1
    När du tittar på himlen vad ser du då? Stjärnorna eller universum?
Svar på tråden Ful gammal kärring sparkade på min dotter