Inlägg från: Suck och suck |Visa alla inlägg
  • Suck och suck

Ful gammal kärring sparkade på min dotter

Tycker du tog i för mycket.

• Suck och suck

Hon sparkade (puttade?) till dottern lite lätt på benet, för att markera. Eller?(Det är ju det du säger i ts:n. Sen blev dottern rädd.
    Då gastade du till på ett sätt som skulle gjort min dotter ännu räddare.
    Förresten så skäms hon för mig, så jag håller lågan nere emellanåt för hennes skull.

• Suck och suck

(Nu utgår jag förresten BARA från ts:n. Sen kommer det ofta ett antal efterkonstruktioner för att berättiga ett beteende. Om ts:n inte möter bara sympatisörer, brukar det bli så.)

• Suck och suck

Vad innebär "sparkade lätt"??? Vad blev din dotter rädd för?

• Suck och suck

Jag menar innebär det verkligen "sparkade lätt" som en lätt markering,. det är väl klart att någon som blivit sparkad med en snömoddig stövel skulle kunna till och med OFRIVILLIGT markera så tillbaka. Eller har jag fel?

• Suck och suck

(Jag vill för övrigt försvara båda. Alltså så är det väldigt obehagligt att sitta och bli sparkad som resenär. Upptäckte jag långt innan jag fick barn (och då tänkte jag att när jag fick barn då skulle jag hålla rätt på det där. Jag blev inspirerad av en förälder som var väldigt noga med att säga till sitt barn att inte sitta och sparka, vilket är urvanligt att barnen gör). Sen är det som sagt var SÅ, väldigt vanligt med att barnen sitter och sparkar Och alla föräldrar kanske inte är så medvetna om det, och då är det inte så lätt att hålla kontroll över kanske?.
    Så ur det hänseendet vill jag försvara BÅDA faktiskt. Både tanten och barnet.) ((Och således är det inte rätt att stå och gallskrika sådär heller. Det tycker inte jag.)

• Suck och suck

"Ful gammal kärring" förresten. Juste!

• Suck och suck
    Ettan90 skrev 2011-01-09 00:27:29 följande:
    Men VA  I HELvETE?? vart är kärringen nu?? kom igen nu, vi måste samla ett gäng och sparka på kärringjefeln!!!

Nä men hörru, VISST att man blir arg, men man kan välja sina ord.
    Hon är nog på Blåkulla. Ful gammal kärring som sträcker ut sin fula långa tunga i svart lång kjol. Eh jag tror jag vet vad din dotter blev rädd för ändå.
    Visst hade hon lite möss i väskan också?
    Jag tycker den där kärringen nästan låter lite intressant jag.
  • Suck och suck

Nä precis, Jag har också tänkt på att tanten kunde vara efterbliven eller ha mentala problem, och då kanske hon reagerade lite klumpigt.
    Ställer man då sig och gasta sådär? En tant med mentala problem skulle då kunna bli väldigt aggressiv och det är riskabelt, OM det nu skulle vara på DETTA viset.
    Men här blir det mest spekulationer om allt då det inte är helt klart med utgångspunkterna i ts.
    Att hon räckte ut tungan ter väl kanske på att det kan vara en udda tant då. Låter nog lite så...

• Suck och suck
    Skogsflickan skrev 2011-01-09 01:25:42 följande:
    Du gjorde rätt! Hade det varit min son hon sparkat på hade hon fått smaka på ett slag 100ggr värre sen hade hon kunnat larma polis,brandkår,militär, fan o hans moster...INGEN rör mitt barn obestraffat oavsett om det är vuxna eller minderåriga..
    Eh, hallå. Tanten sparkade lätt. Efter att ha fått en av misstag kladdig spark på sig.
  • Suck och suck

Det KAn ha rört sig om efterblivenhet, i och med den (lätta) sparken tillbaka och sen tungan också.
    I det läget så skulle jag tagit det lungt faktiskt.
    Att börja gasta sådär mot en lätt efterbliven person, ter sig faktiskt också rätt galet.

• Suck och suck
    Jordgubbssmak skrev 2011-01-09 22:31:19 följande:
    Förmodligen handlade den fula kärringen också i affekt?
    Klokt sagt. Alltså jag blir så trött på alla dessa femtielva efterkonstruktioner, då man inte får bara klappar på axeln i en tråd.
    Jag har också startat trådar som gjort mig impopulär,
    men då har jag verkligen undvikit att skriva 118 efterkonstruktioner för att få klappar på axeln.
    Big deal egentligen. Och hur mycket behöver man förstora upp det.
    Den här incidenten kanske skulle vara något man knappt höjde på ögonbrynen irl, men på fl blir det SÅÅÅÅ stort.
    Jag startar en tråd och utgår från det. Det är där själva frågeställningen utgår ifrån, och det är där man får svar därefter.
    Det var ju de svaren man var intresserad av eller hur?
    Måste man haka upp sig på att det är mycket opponering i trådar? Fl är Gud eller?
    Not!! (enligt min åsikt)
  • Suck och suck
    Suck och suck skrev 2011-01-09 23:22:10 följande:
    Klokt sagt. Alltså jag blir så trött på alla dessa femtielva efterkonstruktioner, då man inte får bara klappar på axeln i en tråd.
    Jag har också startat trådar som gjort mig impopulär,
    men då har jag verkligen undvikit att skriva 118 efterkonstruktioner för att få klappar på axeln.
    Big deal egentligen. Och hur mycket behöver man förstora upp det.
    Den här incidenten kanske skulle vara något man knappt höjde på ögonbrynen irl, men på fl blir det SÅÅÅÅ stort.
    Jag startar en tråd och utgår från det. Det är där själva frågeställningen utgår ifrån, och det är där man får svar därefter.
    Det var ju de svaren man var intresserad av eller hur?
    Måste man haka upp sig på att det är mycket opponering i trådar? Fl är Gud eller?
    Not!! (enligt min åsikt)
    Men det här kloka inlägget borde jag starta en tråd med. tycker jag själv.
  • Suck och suck
    Good Girl skrev 2011-01-09 23:24:25 följande:
    TANTEN tränade förmodligen inför en ny säsong av "Pensionörsjävlar".

TS tillhör den nya typen av föräldrar som blir hysteriska så fort en gamling nyper deras stojiga unge i kinden för det är minsann "kränkande".

In i skamvrån med alla tre!
    Ha, ha, ha ( Ja, ja, vem vet Kanske.)
  • Suck och suck
    SkåneP skrev 2011-01-10 08:08:38 följande:
    Helt rätt.

Fula gamla kärringar ska inte sparka på barn, det ska bara unga snyggos med stora lökar göra.
    Ha, ha, ha. Så bra kommentar!
  • Suck och suck
    Anton Chigurh skrev 2011-01-11 00:32:20 följande:
    Sicken jävla kärring, hon var garanterat grinig för att batteriet till dildon var slut nu på morgonen, och låta det gå ut över din dotter på det viset är inget annat än ett förbannat ohyfs.

Tycker du gjorde helt fel dock. En rak höger hade varit motiverat här. Kärringen's beteende gränsar till barnmisshandel. En rak höger. Som sagt.
    Ha, ha, ha !
  • Suck och suck

"gränsar till barnmisshandel" Hi, hi hi!!

• Suck och suck

Tur att man inte har en batteridriven själv. (då kanske man skulle bli på sådär dåligt morronhumör och till och med räcka ut tungan. )

Svar på tråden Ful gammal kärring sparkade på min dotter