Inlägg från: annniel |Visa alla inlägg
  • annniel

Ful gammal kärring sparkade på min dotter

Vilket exempel du sätter för din dotter....svär och skriker på tåget...bedrövligt! Lite white-trash varning...

• annniel

Herregud har folk inget som helst hyffs kvar...

Vilket otroligt dåligt exempel du sätter för din dotter när du höjer rösten och ropar fula gamla kärringjävlar...om tanten agerade knäppt så var ju ditt beteende 1000 gånger värre! Ska du lära din dotter att man skall ropa kärringjävel istället för att tala med personen i fråga och säga vad som är fel?  Varför frågade du inte bara tanten varför hon sparkade? Hon kanske ville busa tillbaka då hon själv fått sig en spark...det kanske inte alls var meningen att din dotter skulle bli ledsen. Du säger ju själv att tanten gav henne en LÄTT spark...hon kanske trodde att hon var rolig.

Vidare tycker jag att det är märkligt att en del mammor värka tycka att det är helt ok att sina barn slabbar ner någon annans kläder eller tränger sig före och är allmänt störiga bland folk.  Det är du som väljer att skaffa barn och ta med dom ut och då är det också ditt ansvar att se till att dom uppför sig. Gör dom inte det så är det väl du som skall be om ursäkt. Ingen vet var den här tanten var på väg, hon kanske skulle på någon tillställning eller en date...och så kommer det en unge och slabbar ner hennes kjol...och mamman har inte vett nog att be om ursäkt.

Det finns bara två alternativ här, om en 60-åring räcker ut tungan och ger en lätt spark så är hon antigen psykiskt sjuk eller så busade hon. I vilket fall är ts agerande helt uppåt väggarna vidrigt. 

Svar på tråden Ful gammal kärring sparkade på min dotter