• crossfit

Söker promenad/fikavänner i Göteborg/Regionen

Hej!
    Är promenad- och fikagruppen full?

Jag är ny i stan och skulle tycka det vore kul att träffa lite andra föräldrar.
    Jag är 32 år och har bebisen kvar i magen (den skulle ha varit här). Tänker att om jag kan locka med trevliga fika promenader så kommer den ut fortare. Flört

• crossfit
    miss mamma skrev 2011-02-15 10:15:06 följande:
    Skoj ...... du kanske också kan nästa vecka
    Ja, jag kan nog om jag inte är på förlossningen. Om skrutten inte kommer ut av sig själv blir det igångsättning 21/2. 
    Håll mig uppdaterad om vilken dag och tid det blir.  
  • crossfit

Jag är väldigt trött på att vara gravid. I dag har jag gått upp och ner till Skansen kronan för att sätta igång det hela.
    Ser fram emot framtida promenader med er även om det förhoppningsvis blir svårt för mig då, (22/2) Antingen för att jag är på förlossningen eller för att jag har en helt ny bebis då.

• crossfit

Hej igen!
    I går kom vår lille son äntligen ut till oss. Kanske blir lite tidigt med prommenad på tisdag för oss. Men ser fram emot framtida.
    Jag bor också i västra Frölunda.

• crossfit

Jag är med!!
    Har varit ute och övningspromenerat två gånger och det har gått väldigt bra.

• crossfit

Okej, i morgon på Linneplatsen.
    Jag har Göteborgs fulaste barnvagn, stor är den också. Blå och rutig. Misstänker att den är från 90-talet. Hoppas jag passar in ändå.

Svar på tråden Söker promenad/fikavänner i Göteborg/Regionen