Anonym (arg) skrev 2011-01-09 14:20:51 följande:
Ja han litar inte på mej. Jag antar att det hänger ihop med att vi har det dåligt i våran relation för om jag går 2 år tillbaka gjorde han inte såhär, inte vad jag vet iaf..
Jag har ett behov av att få ha vissa saker bara för mej själv. Jag känner inte att jag har skyldighet att dela med mej av allt jag säger till andra så länge jag inte gör något otillåtet..
Han är förmodligen rädd, men det är ingen ursäkt för att snoka och bete sig respektlöst.
Självklart! Det har nog de flesta normala människor. De som delar på "allt", tror jag har ett dåligt förhållande utan att de har fattat det själva. I ett bra förhållande respekterar man varandra och har inte behov av att ha tillgång till varandras sms, e-mail etc. Herregud, ens kompisar måste väl få skriva till en i förtroende utan att riskera att det läses av obehöriga.
Det är ju olagligt att läsa brev adresserade till andra, så man tycker ju att samma sak borde gälla mail och sms också.
Kontakta Telia och fråga dem hur 17 en annan person kan komma åt dina raderade sms. Hans tillgång måste ju gå att spärras.