Inlägg från: Love family |Visa alla inlägg
  • Love family

Säg vad dina barn heter- så säger vi hur du är som person.

Min dotter heter Bianca och min änglason Ossian

Mamma till en dotter på jorden och en son i himlen 4 maj lämnade du oss..Vi har upplevt dig och kan aldrig förlora dig
  • Love family

jag vill också veta...provar igen...späänande..jätterolig tråd :)

Bianca

änglasonen Ossian

Mamma till en dotter på jorden och en son i himlen 4 maj lämnade du oss..Vi har upplevt dig och kan aldrig förlora dig
  • Love family

Min dotter heter Bianca och min änglason heter Ossian, vem är jag? *väntar spänt*

• Love family

hoppas på att någon vill gissa hur mitt liv ser ut :)

En dotter Bianca och en änglason Ossian

• Love family

snälla gissa någon om mig och mitt liv, är så nyfiiiken :)

dotter Bianca
    änglasonen Ossian

• Love family
    karinALICEsonny skrev 2011-01-10 11:47:58 följande:
    Du bor med din sambo i ett litet vitt hus på landet där ni håller på att renovera för fullt. Du vill ha massor med barn att fylla huset med. Din man är bilmekaniker och ni har en massa bilar som ska renoveras på gården. Du själv är föräldraledig och vill för allt i världen inte gå tillbaka till ditt gamla jobb :)
    :) vilken härlig gissning:). Är helt ensamstående på heltid, bor i stockholm och pluggar deltid resten sjukskrivning pga sorgen efter min son...
Svar på tråden Säg vad dina barn heter- så säger vi hur du är som person.