Säg vad dina barn heter- så säger vi hur du är som person.
Jag kan börja.
Mina barn heter Saga Frej och Frode...Kan någon gissa hur jag är som person?
Jag kan börja.
Mina barn heter Saga Frej och Frode...Kan någon gissa hur jag är som person?
Prova mig lollipopsie
Felicia , Linus, Emilia, Thindra
Jag tycker de här är så kul =) har varit hos ett par medium å de är helt sjukt kul
Lolliepopsie: nä, jag blev faktiskt inte mer skeptisk, tydligen funkar det ju:)
Och jag är impad..
Och lite orolig för det där du skrev om min dotter i tonåren, fast det är ungefär vad jag väntar mig:)
Va spännande! Testa gärna på mig Alfons & Julia
Jag skulle vilja säga till en person här...det kan egentligeen handla om vesom men troligen ngn av de närmsta sidorna...
Att du värnar om dina barns integritet men skulle vilja lägga upp ett kort på dig själv,där tar tyvärr ditt självförtroende stopp...Det liksom går inte för bilderna talar inte....
Men du är såå vacker,man skall försöka intala sig själv när ens egen spegelbild ljuger att man är vacker..
Men det krävs lite uppmuntran & dennes respektive är inte den bästa på denna uppmuntran & inte av elakhet...utan för honom är det självklart,men han förstår inte att för dig är det inte självklart...för jag tror inte att detta dåliga självförtroende alltid har varit...ngt har hänt,en förändring,ett par xtra kg,dålig hy...tristess i vardagen...du känner inte att du hinner dig själv...
Ge honom en hint så kommer han förstå...
Och du ta dig xtra 5 min framför spegeln & se din skönhet,få ditt självförtoende att växa...du har det i dig!!