Inlägg från: EmelieLinneaCaroline |Visa alla inlägg
  • EmelieLinneaCaroline

BF Juli - Unga mammor, Västerås

jag fyller 21 på tisdag nästa vecka. Väntar mitt andra barn den 18 juli Glad Bor nästan i västerås. Bor i hallstahammar. När har du bf? Glad

• EmelieLinneaCaroline

ja tack hehe! det känns riktigt spännande! Får man fråga hur gammal du själv är? oh tio dagar före mig då om jag inte nu blir flyttad på RUL Glad

• EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-01-12 09:23:05 följande:
    Jo blev tjugo här i november, så vi lär nog vara lika gamla :) . Ja precis ska dit den 1 feb. så hoppas dom säger något om att det blir tidigare :) .

Hur gammal var du när du fick den första då ? :)  
    ja vi är lika gamla, samma årskull :) Tove kom i den 17 april så jag var 20. Kommer bli 15 månader mellan dom :)
  • EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-01-12 21:44:39 följande:

Vad roligt :D , då äre här inge nytt för dig :) , du ångrar dig aldrig att du fick barn hyffsat tidigt va?:)

ja ne hehe nu kan jag det här :) Aldrig det är så kul med barn. och jag har nog alltid velat haft barn tidigt så länge jag kan minnas. Du kommer förstå när din lille plutt tittar ut. man kan inte tänka sig ett liv utan dom :) Sen har jag hunnit jobbat. så nu pluggar jag natur B på distans sen våren 2012 söker jag in på högskolan. Så min planering var först barn :)
  • EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-01-13 10:11:55 följande:

Joo det är ju det har också velat haft det tidigt så det e kul med någon som tänker på samma sätt :) kommer verkligen bli spännande . Men vare nå folk runt omkring dig som inte gillade den iden ? :)

det har jag faktiskt ingen aning om, när vi berättade så reagerade alla så bra :) Sen vet man ju inte om det pratas bakom ryggen på än. Men dom som pratar är ju ofast inga vänner bara folk som är avundsjuka. Är det så för dig att ingen gillade idén för er?
  • EmelieLinneaCaroline

grattis till dig bananiss! :D Kul med en liten grabb! Här gissar dom med på en kille med mig. Men vi får se vad som kikar ut. Jag ska på rutin ul den 14/2 längtar så :) Jag bloggar så ni får gärna kika in där om ni vill och känner. emelielinneacaroline.blogspot.com Hur mår ni annars? jag mår faktiskt bra, kan känna av lite växvärk bara. Vi ska inte kika könet den här gången heller, är så spännande att inte veta :)

• EmelieLinneaCaroline

jag har med mått bra precis som med min första, förutom första tiden då hade jag lite illamånde men nu mår man bra och ser bara magen växa :D ja kanske blir en triss för oss,vore skoj! :)
    åh tack ja hon är så go min lilla tjej och vad roligt att ni tycker det är kul att läsa =) Ska inte ni börja med att blogga då?

• EmelieLinneaCaroline
    bananiss skrev 2011-01-27 22:14:09 följande:
    Spännande med RUL ;D Jag har mått lite illa tidigare men inte hållt på och spytt i alla fall ;) Har lite halsbränna och nästäppa som resulterar i huvudvärk men annars mår jag prima just nu :D Joo jag funderar på att börja blogga faktiskt hihi.. Men är inte så påhittig så den kanske inte kommer handla om nåt kul :O

Ska läsa din blogg nu i alla fall :)

Jaa kanske blir de triss i pojkar ;)
    skönt att man har klarat sig från kräkorna ;) Ja huvudvärk hade jag konstant i 3 veckor så det var en aning drygt! Verkligen spännande vill dit nu :D eh det är bara skriva om det som ploppar upp i huvet :D ibland har man inget alls att skriva sen har man helt plötsligt hur mycket som helst. Så det är olika :) Kul om du började i alla fall =)
  • EmelieLinneaCaroline

Var på rutin ultraljudet igår och det gick så bra så! Har en livlig böna där inne Skrattande var så skönt att se den och att den mådde bra. Åh så spännande med en till. Är så förväntansfull! Blev flyttad till den 27 juli istället för den 18e. Så här kommer man gå höggravid nästan hela sommaren Solig Har ni andra vart nu på ert?

• EmelieLinneaCaroline
    nahkatakki skrev 2011-02-15 09:03:28 följande:
    Va bara tvungen att skriva :) Jag är 18, blir 19 i november.. och jag är oxå beräknad 8 juli :) Fast, är ingen västeråsare, jag bor i Arboga .. men det är nära :)
    Grattis grattis :)
Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås