Inlägg från: mmmiikaela |Visa alla inlägg
  • mmmiikaela

BF Juli - Unga mammor, Västerås

får man vara med här? är 21 år och väntar nummer 2, en lillebror :) har bf 7 juli men kommer snittas 2 veckor innan =)

son född 09, pyret i magen beräknad 7/7-11
  • mmmiikaela
    Millamittilivet skrev 2011-02-28 22:35:57 följande:
    Säger desamma, välkommen :) . Åh vad spännande, tror nog dom kommer få fullt upp i sommar ;)

Hur mås det då?
    tackar :) ja de blir nog fullt på bb i sommar,många som ska ha verkar de som =)

jag mår helt ok! men låg däckad i 2 månader o kräktes nå fruktansvärt, men de gick över för typ en månad sen, nu spyr ja bara ibland :) tacka gudarna för de:P
  • mmmiikaela

BF LISTA - Unga mammor Västerås

Bananiss - Josefine 20 år, väntar första barnet 1 juli. Pojke :)

Millamittilivet - Marilla 20 år, och väntar första barnet 5 juli :)

mmmiikaela - Mikaela 21 år, väntar andra barnet 7 juli (men kommer snittas runt den 23e juni) Pojke :)

• mmmiikaela
    bananiss skrev 2011-03-02 22:17:39 följande:
    Millamittilivet - Kan inte du lägga in listan i TS? :D

Är det någon som vet hur det är med kejsarsnitt. Om man skulle vilja ha det, är det jättesvårt att få det då? Måse man ha ett starkt skäl??

:)
    ja de måste va giltiga skäl, oftast medicinskt eller psykiskt från en förra förlossning, jag fick snitt pga medcinska/psykiska/fysiska orsaker.
    son född 09, & lillebror med BF 7/7-11
  • mmmiikaela
    bananiss skrev 2011-03-02 22:27:57 följande:
    Okeej.. Jag läste din blogg. Jag försår att du vill snittas om man säger så!! :P Man blir lite rädd
    jo, och dom är ju inte direkt sammarbetsvilliga när de gäller snitt men jag slapp bråka iaf även om de försökte få mig o välja vaginalt iaf, men dom ger aldrig snitt pga rädsla, om man inte är helt "psyk" pga det typ :P
  • mmmiikaela
    Millamittilivet skrev 2011-03-03 05:29:02 följande:
    Det var bra att du stod på dig !!! :)
    jaa, de är de man måste, man får inte vika sig en enda gång då är de typ kört, men hon förstod ju redan från början att jag visste mina rättigheter och att ja inte skulle ge mig, tur det! :)
  • mmmiikaela
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-03-03 08:12:15 följande:
    Läste med din blogg om din första förlossning och stackare det lät hemskt! Det är så sjukt hur olika de kan bli, med min första så gick det kanon och jag längtar verkligen efter denna förlossning och är livrädd att det ska bli akutsnitt istället Tungan ute  Riktigt kämpigt av dig och du ska ha beröm att du orkade!
    tack! ja de va inte skoj alls och en vanlig förlossning är helt uteslutet för mig som jag känenr denna graviditet. vill aldrig utsätta mig barnet eller pappan för det hemska som varit en gång till.
    snitt är väl inte heller skit skoj, men de känns bäst för mig även om jag är lite halvt rädd för de med. men de går nog bra =)
  • mmmiikaela
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-03-14 19:37:12 följande:
    Här är det kanon, lagom stor också ;) Njuter av fulla muggar med sparkarna och vårvädret.
    Hur mår du?

Tittar ni på en unge i minuten då? ;) Ärligt så längtar jag mer än att bli nervös. Så sommar nu tack :)
    jjag tittar, ska kolla nu ikväll med :D jag blev nervös sist, jag ska ju snittas o jag hatar operations rum, får kalla kårar, inte bättre av att se förlossningsprogram där de slutar i snitt o läkare hit o dit, fysatan :P
  • mmmiikaela

är de ingen som bor på gryta? :P

Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås