BF Juli - Unga mammor, Västerås
jag fyller 21 på tisdag nästa vecka. Väntar mitt andra barn den 18 juli Bor nästan i västerås. Bor i hallstahammar. När har du bf?
jag fyller 21 på tisdag nästa vecka. Väntar mitt andra barn den 18 juli Bor nästan i västerås. Bor i hallstahammar. När har du bf?
ja tack hehe! det känns riktigt spännande! Får man fråga hur gammal du själv är? oh tio dagar före mig då om jag inte nu blir flyttad på RUL
Vad roligt :D , då äre här inge nytt för dig :) , du ångrar dig aldrig att du fick barn hyffsat tidigt va?:)
Joo det är ju det har också velat haft det tidigt så det e kul med någon som tänker på samma sätt :) kommer verkligen bli spännande . Men vare nå folk runt omkring dig som inte gillade den iden ? :)
grattis till dig bananiss! :D Kul med en liten grabb! Här gissar dom med på en kille med mig. Men vi får se vad som kikar ut. Jag ska på rutin ul den 14/2 längtar så :) Jag bloggar så ni får gärna kika in där om ni vill och känner. emelielinneacaroline.blogspot.com Hur mår ni annars? jag mår faktiskt bra, kan känna av lite växvärk bara. Vi ska inte kika könet den här gången heller, är så spännande att inte veta :)
jag har med mått bra precis som med min första, förutom första tiden då hade jag lite illamånde men nu mår man bra och ser bara magen växa :D ja kanske blir en triss för oss,vore skoj! :)
åh tack ja hon är så go min lilla tjej och vad roligt att ni tycker det är kul att läsa =) Ska inte ni börja med att blogga då?
Var på rutin ultraljudet igår och det gick så bra så! Har en livlig böna där inne var så skönt att se den och att den mådde bra. Åh så spännande med en till. Är så förväntansfull! Blev flyttad till den 27 juli istället för den 18e. Så här kommer man gå höggravid nästan hela sommaren
Har ni andra vart nu på ert?