Inlägg från: bananiss |Visa alla inlägg
  • bananiss

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Hej! :) Är 90:a, fyller 21 i augusti :) Har BF 1 Juli med mitt första barn :D Såg på RUL att det garanterat är en pojke, men vi ska ändå åka till tittut i stockholm den 11e februari :D Vi hade ju redan bokat så vi åker! :)

Har ni nå bloggar eller nåt? Jag funderar på att skaffa..

:)

Walk a mile in my shoes before you abuse, criticize and accuse
  • bananiss

Spännande med RUL ;D Jag har mått lite illa tidigare men inte hållt på och spytt i alla fall ;) Har lite halsbränna och nästäppa som resulterar i huvudvärk men annars mår jag prima just nu :D Joo jag funderar på att börja blogga faktiskt hihi.. Men är inte så påhittig så den kanske inte kommer handla om nåt kul :O

Ska läsa din blogg nu i alla fall :)

Jaa kanske blir de triss i pojkar ;)

• bananiss

Åhh vilken söt flicka du har :D Verkligen jättecharmig!! Kul att läsa :)

• bananiss

Måste bara säga, igår va jag i stockholm och gjorde 3D/4D UL.. Det kan jag starkt rekommendera :D Hur häftigt som helst!! Våran lilla pojke var så söt :D

Visst är det konstigt att nästan ingen verkar få det beräknade datumet som man trodde? Jag trodde 25 Juni men fick 1 Juli tex.. Hmm jaja :)

Hoppas på en sval sommar^^ hahahah :D

Lilla bädisen beräknad 1 Juli :) <3
  • bananiss

Det var så fint och mysigt på Tittut :) Litet och hemtrevligt.. Dom var jättetrevliga i personalen också.
    Jag fick komma in och lägga mig på en helt vanlig säng :D Sen var undersökningen typ som vid RUL, fast det man såg var 100 ggr häftigare :D Så fick man höra hjärtljuden och se på alla delar som tex hjärta och annat :) Fick hela undersökningen inspelad på DVD, alltså allt som visades på skärmen fick jag på film :D Plus ca 60 bilder på en annan cd :D

Fick med mig några utskrivna färgkort hem ;D
    Kostade 1700 (Premium paketet) och tog 45 min!! :D

Åhh jag är avis på dig som har ditt kvar!! :D

• bananiss
    Millamittilivet skrev 2011-02-17 09:21:37 följande:
    Ååh då måste jag ju boka en tid låter jätte kul :D , vilken vecka var du i när du var där ? :)
    V 21, dom rekommenderar ju att man kommer lite senare, men jag ville inte vänta med att få veta könet och jag ville inte åka dit en gång till så jag körde ändå :D och det gick skitbra ;D
  • bananiss

Jaa gör det!! Du kommer inte att ångra dig :D Hoppas bara bebisen ligger rätt så att du får bra bilder :D

Joo jag mår bra men har fått foglossning och extrem trötthet haha.. Men det hör väl till!

Hur mår du själv??

• bananiss
    mmmiikaela skrev 2011-02-28 21:24:23 följande:
    får man vara med här? är 21 år och väntar nummer 2, en lillebror :) har bf 7 juli men kommer snittas 2 veckor innan =)
    Välkommen :D

Någon av er som går på Viksäng BM mottagning? Fick hem papper om föräldrautb idag :D
  • bananiss
    Millamittilivet skrev 2011-02-28 22:36:42 följande:
    Spännande, ett steg närme :D . Är dom bra på viksäng?:)
    Jaa gud det är så mysigt där och dom är så snälla :) Tänkte om det var någon mer som hamnar i samma grupp hiihi :)
  • bananiss

Jag mår inte så bra just nu, känner mig helt slutkörd på jobbet osv så jag ska vara hemma tom fredag och vila upp mig. Har hjärtklappning och kan inte sova på nätterna.. Men de blir nog bättre snart :) Hur är det mer er andra??

Kan vi inte göra en lista, om jag börjar skriva dit mig, så kopierar nästa och lägger till sitt osv osv?? Sen skriver man självlklart bara den infon man själv känner för att skriva ut :)

:

Bananiss - Josefine 20 år, väntar första barnet 1 juli. Pojke :)

Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås