Inlägg från: EmelieLinneaCaroline |Visa alla inlägg
  • EmelieLinneaCaroline

BF Juli - Unga mammor, Västerås

man blir lite sugen när ni pratar om det men vi håller oss ändå Skrattande Hur mår ni då? Har ni börjat kännt nå? Jag har en vildböna precis som systern sin när hon låg i magen =)

• EmelieLinneaCaroline
    bananiss skrev 2011-02-18 21:45:46 följande:
    Jaa gör det!! Du kommer inte att ångra dig :D Hoppas bara bebisen ligger rätt så att du får bra bilder :D

Joo jag mår bra men har fått foglossning och extrem trötthet haha.. Men det hör väl till!

Hur mår du själv??
    gaahh man blir ju sugen :D haha men vi SKA hålla oss annars kommer jag ångra mig :P
    jag mår bra, blödde näsblod för första gången igår på grund av graviditeten men det är tydligen vanligt. Var lite läskigt bara :P
  • EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-02-19 08:27:24 följande:
    Hihi :). Joo jag mår bara bra, ganska skönt :), sen har även jag ett vilddjur där inne som inte vill vara stilla en sekund, men det e bara härligt :D

Hoppas ni får en härlig helg :)
    ja visst är det :) Detsamma!
  • EmelieLinneaCaroline

BF LISTA - Unga mammor Västerås

Bananiss - Josefine 20 år, väntar första barnet 1 juli. Pojke :)

Millamittilivet - Marilla 20 år, och väntar första barnet 5 juli :)

mmmiikaela - Mikaela 21 år, väntar andra barnet 7 juli (men kommer snittas runt den 23e juni) Pojke :)

emelielinneacaroline- Emelie 21 år, väntar andra barnet 27 juli :)

känns som ni ligger ganska före ;) Jag har med svårt att sova om nätterna,vaknar och är hur pigg som helst. Jätte drygt!

• EmelieLinneaCaroline
    mmmiikaela skrev 2011-03-03 07:01:04 följande:
    jaa, de är de man måste, man får inte vika sig en enda gång då är de typ kört, men hon förstod ju redan från början att jag visste mina rättigheter och att ja inte skulle ge mig, tur det! :)
    Läste med din blogg om din första förlossning och stackare det lät hemskt! Det är så sjukt hur olika de kan bli, med min första så gick det kanon och jag längtar verkligen efter denna förlossning och är livrädd att det ska bli akutsnitt istället Tungan ute  Riktigt kämpigt av dig och du ska ha beröm att du orkade!
  • EmelieLinneaCaroline

nej det har jag full förståelse för, man måste ju göra det som känns bäst för än :) Och det kommer gå kanon för dig med snittet :) Kul att veta datumet också, kan man planera mera ;)

• EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-03-14 16:55:36 följande:
    Heluu.

Hur äre med er tjejer, hoppas ni njuter av vårvädret !! :)
    Här är det kanon, lagom stor också ;) Njuter av fulla muggar med sparkarna och vårvädret.
    Hur mår du?

Tittar ni på en unge i minuten då? ;) Ärligt så längtar jag mer än att bli nervös. Så sommar nu tack :)
  • EmelieLinneaCaroline
    mmmiikaela skrev 2011-03-14 19:46:11 följande:
    jjag tittar, ska kolla nu ikväll med :D jag blev nervös sist, jag ska ju snittas o jag hatar operations rum, får kalla kårar, inte bättre av att se förlossningsprogram där de slutar i snitt o läkare hit o dit, fysatan :P
    ne usch det förstår jag, men det måste vara skönt att ha ett direkt datum på när ni får eran lilla kille :) Lite avundsjuk på de, är ett kontrollfreak så jag skulle helst med vilja ha ett datum ;D Men det kommer gå kanon för dig. Det är ju rutin för dom :=)
  • EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-03-15 05:58:42 följande:
    Härligt o höra :) , jo samma här ett riktigt vilddjur i magen, men det e bara mysigt !!

Självklart, det kan man inte missa ju hehe, ser bara ännu mer fram emot när en annan hamnar där :D
    visst är det :) Ja jag med, men känns ganska så långt kvar. När vad det du hade BF nu igen?
    Tänk om vi skulle hamna där samtidigt :P Vore lite skoj!
Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås