Millamittilivet skrev 2011-05-16 15:36:27 följande:
Vart hittade du hallonbladste?:D lät spännande .. hihi. Har haft nå förvärkslikande hela helgen och idag är det inte alls roligt, tydligen så låg bebutten väldigt långt ner med huvudet, så man får hoppas att han stannar där ett tag till. . Den rackarn :)
hur mår du nu då?
Jag beställde på internet! Hete nåt med re-fresh.nånting... Kom hem dagen efter! Men man får bara dricka det från v 35 tror jag, men jag ska börja på lördag, då är jag 34 hela veckor gången (går in i v 35).. Tror de är ok :D
Oooj hoppas bebben vill stanna i magen en liten stund till! Men du kan nog slappna av för det skulle inte vara någon fara om den föddes nu :) Hoppas du mår bättre snart! <3
Förresten, jag skrev tidigare idag att jag inte tänkte testa ricinolja^^ Men jag har ändrat mig.. Hahah.. Min kompis har BF idag och vi åkte till apoteket för hon skulle köpa det.. Vi har hört massa nu som har provat det och det har bara funkat positivt så vi hoppas hon får värkar inatt!! Dessutom är hon helt förstoppad haha så hoppas det gör susen med det å.. :P
Joo nu mår jag bra! Det avstannde som tur var.. Ett tips är att lägga sig i badet, om det är "förverkar" och inte riktiga värkar så ska dom tydligen avta då.. Fick jag höra på förlossningen.. Det är ju inte superskönt med "mensvärk" gånger 20 :P