Inlägg från: bananiss |Visa alla inlägg
  • bananiss

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Millamittilivet skrev 2011-05-30 16:49:39 följande:
    Ska du också ha med dig mamsen in till BB ? :D
    Hehe neej, men jag vill att hon kommer direkt sen när jag ringer :D Hihi
    Pojke beräknad 1 Juli <3
  • bananiss

Han är så söööt din son mikaela :)

Pojke beräknad 1 Juli <3
  • bananiss
    Ccarolina skrev 2011-05-31 18:24:31 följande:
    tack :)
    stämmer bra det, världen är liten! vem är din kusin? :) fast jag är inte 92:a utan 91:a. jobbade ett år, därför jag har halkat efter.
    ja gud så man längtar :D
    haha det förstår jag! mormor och morfar bjöd med oss min mammas familj 2 veckor på semester i Juli och de hade prickat in datumet precis när vi är beräknade. så det blir ingen resa för oss och mamma kände väl att hon ville vara hemma när allt sker. snacka om dålig tajming haha. din mamma hade lite bättre planering där ;)
    Jaha hehe :) Jenny är min kusin :)
    Jaa jag hoppas att hon har tajmat bra, så han inte kommer när hon är borta för det går bante ;D haha
    Min kille Max visste dessutom vem din kille var :) Haha.. Jaadu världen är liten ;D
    Pojke beräknad 1 Juli <3
  • bananiss
    Ccarolina skrev 2011-05-31 19:22:35 följande:
    nemen där ser man :)
    jaha haha vad roligt, vad heter han mer än max? och vad heter du? kanske vet vem du är :)
    jaa hehe :) max berglund :) jag heter josefine nilsson, du kan ju kolla på facebook!! :)
    Skulle ni också få en pojke? Va ni på tittut och kollade? :)
    Pojke beräknad 1 Juli <3
  • bananiss
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-01 11:57:08 följande:
    Tänkte på en sak, Kan vi inte lägga till varandra på facebook så kan man följas upp där med? :) Vore kul att få veta när det är dags för alla och om man nu skulle hamna på förlossningen samma dag =)

Jag heter i alla fall Emelie Lundström =)
    Joo självklart det skulle vara jättekul!! Jag heter josefine nilsson :)
    Pojke beräknad 1 Juli <3
  • bananiss
    Ccarolina skrev 2011-05-31 22:59:01 följande:
    okej :) dom har spelat fotboll i samma lag för några år sen säger daniel. han hälsar till honom :)

jajamen en liten grabb:) samma för er? japp är så glad att vi gjorde det, kollar på filmen och bilderna som en tok och längtar mer och mer varje gång haha! ni har också gjort såg jag. i vilken vecka gjorde ni?
    Jaa okej :D Han hälsar tillbaka :) Jaa gud visst är det mysigt att kolla på filmen :D Men vi gjorde redan i v 21 haha så han ser nog ganska annorlunda ut nu :D Ska bli så himla spännande att se hur han ser ut :) hiihi
    Vilken vecka gjorde ni?
    Pojke beräknad 1 Juli <3
  • bananiss
    Ccarolina skrev 2011-06-02 21:41:05 följande:
    jag är så himla dålig på att uppdatera på facebook! :( ska försöka bli bättre :)
    carolina lindelöf heter jag 
    Haha jag ser det ;) Du får bli lite mer aktiv där då ;) haha :D ni har fullt upp med studenten ni va?? :)
    Pojke beräknad 1 Juli <3
  • bananiss
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-08 12:11:14 följande:
    Verkligen inte!! DEt är så kvaft!!
    isglass är min bästa vän just nu =D

Trodde faktiskt inte att jag skulle bli så påverkad av värmen, för jag klarar ju allt ;) Tji där fick man, är ju helt utslagen på kvällarna. haha
    Jag kan inte ens sova ordentligt i den här jäkla värmen! Och på dagarna.. Vad ska man göra? Varmt ute, varmt inne.. Jag skulle vilja ta en SNABB promenad till mormor (ca 6 km) haha och hoppas på att bebisen vill komma snart, men samtidigt tror jag inte att det kommer funka, och jag kommer endast bli helt slutkörd.. Hmm.. Men jag ORKAR INTE vara gravid längre :D 23 dagar kvar..  Känns som 230..

Nu får bebisen gäääärna komma :)
    Pojke beräknad 1 Juli <3
  • bananiss
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-08 18:40:02 följande:
    ja haha. Men jag hade turen igår då sambon köpte isglass paket på coop och då var det dom sista :P

Nej det är klart men jag tror att jag är de ;P Så jag får nog ta att ändra den inställningen ;D

Ja snart är det över! Men då kommer vi väl klaga över istället hur mycket vi saknar magen ;)
    Hahah aldrig att jag kommer sakna magen :D Eller gör man det? Haha :D Guuud vad jag vill bli av med den just nu :D

Åååh nu blev jag också sugen på isglass :) Hihi
    Pojke beräknad 1 Juli <3
  • bananiss
    Millamittilivet skrev 2011-06-08 16:36:30 följande:

Håller med dig, man får gömma sig i något kylskåp eller något o hoppas på det bästa :). . Haha bara sitta hemma o rulla tummarna ;) , ellerså tar du den där promenaden ändå, och hoppas på det bästa :D .

Ja vi får se vem av oss som kommer in först, hihi

Jag gick faktiskt 2,5 km skitsnabbt på björnön idag hahaha.. Men mamma kommer hem från usa på fredag kväll, så heeelst vill jag ju att hon ska va hemma men ändå vill jag att det ska starta :D Så jaa.. Det blir väl roligare att gå ut och gå efter fredag :D Haha.. Jaa vi får se vem av oss som kommer in först.. Jag får säkert i mitten av JULI, bara för jag är så less på det här :D När va du beräknad nu igen? Man glömmer ju bort allas datum.. Kan inte alla skriva igen? Haha :D

Sjukt kul det skulle va om nån av oss i tråden hamna på bb samtidigt! :)
    Pojke beräknad 1 Juli <3
Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås