BF Juli - Unga mammor, Västerås
Okej, nu har proppen gått (igår och lite idag) och jag har haft ont i ryggslutet som f**n sen igår kväll.. Hade mycket sammandragningar i natt så jag somnade 8 imorse.. tror ni något kan vara på g?? :D
Ni som fått barn tidigare, hur känns det när värkarna startar?? Nu gör det ju bara ont i ryggen.. Fattar ingenting :P
Samma för mig också, men nu har det lugnat ner sig igen . . . Men spännande ändå, när som är det dags :D hihi
Nej man blir så ställd :D Det måste den nog göra eftersom den får hicka. Min har ofta det!
Ska fråga BM nu när jag ska dit på tisdag ;P
Fiiiiina magar ni har!!! Jag tror jag skippar nån magbild nu med tanke på alla bristningar jag fått över HELA magen.. Haha..
Joo jag förstår att det inte är några värkar jag känner nu, haha, men tänkte att det kanske skulle börja bli värre snart :D Men icke :D hahah..
Vi får väl se till att hamna på bb allihopa samtidigt ;D Kuuul det skulle va ;D
Ja vad skönt att man inte är ensam om den saken att det har hänt dig med. Du får skriva hur det gick då i morgon =) Ja jag tror nog inte att vi kommer att behöva åka på ett tillväxtultraljud. Man oroar sig nog lite i onödan :D
Jag hade ju tänkt att hamna på bb samtidigt som dig mikaela så att vi kunde fira midsommar ihop ^^ haha..
Men nu är jag på förlossningen av en annan anledning :( TRÅKIGT!
Vaknade av jättehög feber, ont i magen (inte nå värkar utan bara ont) och frös som tusan..
Bebisens hjärtljud låg på 220 jättelänge så jag fick massa alvedon för att få ner min feber så att hans puls gick ner. Nu vill dom hålla febern nere hela tiden så han inte ska ha för hög puls.. Så jag mår relativt bra nu ändå. Väntar på provsvar.. Undrar va de kan vara?
Dom misstänker UVI eller inflammation i tex livmodern.. Hmm.. Vi får se! Blir kvar över natten i alla fall...
LYCKA TILL MIKAELA :D Vi kanske ses^^
Jag är kvar på bb men fick permis till imorgon bitti första ronden. Bebisen är lite väl lugn tydligen. Ska fråga om igångsättning, för jag orkar inte mer nu :P Min mage värker! Men jag mår lite bättre ändå.
Träffade mikaela idag, sa ju att vi skulle ses på bb hahaha.. Och bebisen var JÄTTESÖT :D
Nu har jag en liten fråga :O Är du på BB nu marilla?? För isåfall har jag sett dig där flera gånger för vi har varit på återbesök! Men har inte fattat att det var du förrän jag såg dina bilder nu :O !!!
Men stort GRATTIS :)
Det kan nog ha varit jag som hängt där ;) Haha. Ja, då lär det varit er vi såg också. Hur gick det för er med allting?:)
Nu har alla fått barn :) Bara pojkar hihi :) Hur går det för er alla? För oss går det bara bra efter allt krångel med magen i början.. Ska någon av er börja i babysim? :D
Åhh hoppas det löser sig snart med magarna och med wiltons viktuppgång!
Carolina - Oj vad läskigt!! Är det vanligt att dom får det?
Jag ska börja på babysim på lögarängen i oktober. På tisdagar tror jag det var!
Absolut, det vore jättekul med en fika :) Säg en dag bara jag brukar ha tid :)
Jaa tisdag låter bra :) Vilken tid ska vi säga?? 13??
Neej jag vet inte vart vagnarna ska få plats haha :D Ikea typ.. haha nejdå :)
Nej men seriöst, ska vi säga ikea?? Haha! Det är ju bra med plats!! ;D