Inlägg från: EmelieLinneaCaroline |Visa alla inlägg
  • EmelieLinneaCaroline

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Millamittilivet skrev 2011-06-08 16:34:37 följande:

Haha samma här, har nog aldrig proppat i mig så mkt glass :P . Men det e gott så dom lär ha glassfrysarna fulla nuförtiden ;) .

Jaa, men man kan ju inte alltid vara en superwoman heller, haha. Ja men hemskt är det när man inte ens kan sova heller. . Puuh men snart är väntan över för oss allihoppa :)

ja haha. Men jag hade turen igår då sambon köpte isglass paket på coop och då var det dom sista :P

Nej det är klart men jag tror att jag är de ;P Så jag får nog ta att ändra den inställningen ;D

Ja snart är det över! Men då kommer vi väl klaga över istället hur mycket vi saknar magen ;)
  • EmelieLinneaCaroline

Här ser jag att det har hänt mycket!! :D Jag har inte haft en dator på 1 vecka! Blev nästan galen.

Proppen kan gå flera veckor innan för det återbildas. Men går proppen och värrkarna sätts igång så är det definitivt förlossningen igång. Så jag håller tummarna för er!
    Men fan då ligger jag fortfarande sist nu ju!!

Ni kommer garanterat ha era bebisar innan mig. Men då får ni heja på mig istället ;D

• EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-06-17 06:02:57 följande:

Jaså där ser man, tur att det finns dom som e erfarna haha ;) . Mja, din plutt kanske känner sig färdig nu, så man ska aldrig säga aldrig ;). Gu va spännande :D

ja det känns som julafton ju :D
  • EmelieLinneaCaroline
    mmmiikaela skrev 2011-06-17 12:07:20 följande:
    jaaa, galet känns de! allt har gått så fort och jag fattar fortfarande inte att han snart är här :O kommer nog inte förstå de förrän dom visar mig honom, då kommer man väl börja tokgrina :P:P
    Ne precis man förstår nog inte först han läggs nära dig och du får se han. Åh så mysigt du måste berätta allt sen! :D Hur det gick och så. När du orkar såklart :)
  • EmelieLinneaCaroline
    mmmiikaela skrev 2011-06-17 12:18:16 följande:
    jaa exakt! de är nog då man förstår på riktigt vad man haft i magen :P Klart ja kommer berätta allt sen. Kommer förmodligen ha datorn med mig, om inte så har jag ju internet med fri surf i mobilen :) så uppdateras kommer de göra med jämna mellanrum, men de mesta blir nog på facebook eftersom de är enklast ;D så du får hålla utkik där sen :D jag är internet nörd så bli inte förvånad om ja uppdaterar en sekund efter vi kommer tillbaka från operationen HAHA!!!
    Ja men vad roligt!! Du det gör inget för det är jag med kan jag tala om :D Så när min förlossning sätts igång så kommer du med märka det via facebook ;) haha är man nörd så är man ;D
  • EmelieLinneaCaroline
    bananiss skrev 2011-06-17 20:32:47 följande:
    Nån sony ericsson :P Det är ju ingen "internettelefon" egentligen.. eller ah du förstår va ja menar :) den är ju bara dryg :D

Jag har med en sony ericsson men måste köpa en ny nu. Går inte att ladda den, så antingen blir det en iphone eller HTC så då kommer man bli en riktig nörd ;D haha

Men som du säger mikaela hellre så än massa sms :D Sen har jag ett par som jag har lovat att ringa, så det blir en aning stressigt ;P

• EmelieLinneaCaroline
    mmmiikaela skrev 2011-06-18 11:59:48 följande:
    köp htc, jag har iphone, visst den är bra, men ska köpa en htc sen, iphone 4 är skit, tappar du den en enda gång så är den full av märken, och oftast spricker hela glaset om du tappat den. helt värdelöst :P

Åh nej säger du det, har redan beställt den nu :P haha så det är försent.

Men då ska jag verkligen se till att inte tove får tag i den för hon slänger nu min mobil och hemtelefonen hur som helst.

Måste fråga en sak? Kan bebisen typ andas där inne? För ibland när jag känner att tyggen och stjärten putar ut så lägger jag handen där och då känns det precis som den andas, det åker upp och ner. Lite svårt att förklara men så kände jag även med Tove och funderade redan då :P har glömt att fråga BM :P

• EmelieLinneaCaroline
    mmmiikaela skrev 2011-06-18 22:39:00 följande:
    har också kännt så :P vet inte va ungen pysslar med :P kanske tränar eller nåt ;P

Nej man blir så ställd :D Det måste den nog göra eftersom den får hicka. Min har ofta det!

Ska fråga BM nu när jag ska dit på tisdag ;P

Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås