• trasslig

flicknamnet Elita - vad tycker ni om det?

Felicia maj -07, BF Bebis i magen 29/5 2010
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-09 22:52
    Ni som svarar fint/fult - säg gärna varför=)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden flicknamnet Elita - vad tycker ni om det?
  • Verkligen

Jag tänker på Elita Löfblad men å andra sidan är det inga fel på henne. Varför inte känner jag. Inget namn jag skulle välja men jag kan inte heller säga att det är fult eller opassande.

♥ Ella 29/11 2009 ♥ www.strimmoravmig.wordpress.com
  • Ciliaja

fint tycker jag :)

The only thing worth stealing is a kiss from a sleeping child.
  • Bottis

Gräsligt fult faktiskt. Tack och lov så tänker inte alla som mig

• KlasKristian

"Fult" och "Tänker på hon i BigBrother".

Det var väl hon som grinade för att hon inte kunde använda sin hårfön? Minns henne som ett ärkepucko i Gynning-klass. 

Den som uppvaktar KlasKristian må känna till hans kroppsodör - Gammalt djungelordspråk
  • Good Girl

Huvudsaken är vad du, TS, tycker! :) Gillar du namnet så är det bara att köra på. Tvätta bort det dåliga ryktet namnet har genom att uppfostra din dotter till att INTE bli utvikningsbrud ;)

• Tusentand

tänker direkt på elit, som i elitsatsning m.m. Ett väldigt negativt laddat ord för mig, att bara välja ut dom bästa och så vidare. Och så tänker jag med på Elita Löfblad och hur irriterad hon gjorde mig när hon var med i Big Brother. (ett exempel är att hon alltid pratade om sig själv i tredje person tex "Elita diskar inte" Det är det jag hör när jag hör Elita.

• DenNamnbitne

Jag kan inget om dokusåpor så jag visste inte om någon sådan stjärna. Däremot är jag väldigt kritisk mot ett namn som ger antydningar om att bäraren skulle tillhöra någon elit. Det finns liknande namn som däremot är jättefina: Ellida och Elina till exempel.

• fluu

Tja,är det en porrstjärna ni ska ha så passar det alldeles utmärkt;)

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
Svar på tråden flicknamnet Elita - vad tycker ni om det?