• Floffeen

Vad anväder ni med kräsna bebisar för napp ?

Skriv gärna märk/sort på nappen med.
    Min bebis hatar napp och tänkte ge det en sista chans så vill veta tips för kräsna bebisar.
    Hur lång tid tog det för er innan ni barnet tog napp eller fann den perfekta nappen?
    Hur många olika provade ni?

• Svar på tråden Vad anväder ni med kräsna bebisar för napp ?
  • Kazeer

Annan: Tummen.
    Min äldste ville inte ha napp. Han spottade ut alla sorter. När han var omkring två månader gammal hittade han tummen i stället.

(Min yngste använde napp i några månader men det gjorde han nog mest pliktskyldigast, eftersom vi föräldrar envisades med att stoppa den i munnen på honom. När jag insåg att han egentligen inte brydde sig om nappen, slutade jag erbjuda honom den.)

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Prodin

Mam Latex (latex är a och o)
    först 0-6 och nu på senare har vi uppgraderat till 4+.

• Floffeen

haha okej. tror min med blir en sådan.
     för händena mot munnen försöker med pekfingret men blir bara sur när det är inte samma sak som  ah, tutte..

• TwistedSister

Min dotter vill bara ha en som heter esska happy silikon. Vet inte vilken kategori den tillhör, vad menas med rak/rund?

• straw2008

Fattar inte alls beskrivningen av nappar så jag valde rak latex o då menar jag de napparna som är lite platta men runda, som man kan vända åt vilket håll som helst! Mam o esska äääälskar våra barn. Är sånotroligt tacksam över att de tagit napp.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Luulu

Efter att ha provat dom flesta nappar åt sonen och ingen funka så gav vi upp.
    Han hittade tummen strax därefter! :)

• Cia o krabaten

Min första var kräsen.
    Den enda hon tog var Esska mini i latex som var vinklad, med platt baksida, är det den du kallar böjd? Röstade på det iaf
    Sonen har haft samma typ men inte behövt ha de minismå (Som bara finns på barnaffärer här i stan) utan jag kan köpa på Willys. MEn det är fortfarande latex som gäller, får han en i silikon spottar han ut den och säger blä  

• Floffeen

oj kanske beskriv konstig jag syftan på "skalet" om man säger så.
     finns ju i en massa olika former. (har bara provat böjda, dem som ser ut som en glad mun)
    men tänkte prova annant  märke sort och form nu :)

• Floffeen
    svar åt mitt förra inlägg:
     nu blev jag fundersam, diskuterade med bvc om detta och det var så jag förstod henne
     men hon kanse syftade på sug delen.  nu blev jag verkligen för virrad här...
    HJÄLP VILL JU BARA HITTA EN FUNGERANDE NAPP  hahaSkrikandes
  • Cia o krabaten
    Floffeen skrev 2011-01-10 21:23:38 följande:
    svar åt mitt förra inlägg:
     nu blev jag fundersam, diskuterade med bvc om detta och det var så jag förstod henne
     men hon kanse syftade på sug delen.  nu blev jag verkligen för virrad här...
    HJÄLP VILL JU BARA HITTA EN FUNGERANDE NAPP  hahaSkrikandes
    Oj, vi, nej sorry iaf JAG svarade på sugdelen!
    Vad spelar skölden för roll egentligen? 
Svar på tråden Vad anväder ni med kräsna bebisar för napp ?