Har fler det såhär? Läs ej det kursiva om det är långt.
Är det fler av er där ute som är fast i en halvdan relation?
Jag älskar min kille, tro mig, annars skulle jag inte vara kvar alls! Men våran relation suger på dessa punkter ;
* Sexlivet och kommunikationen runt det
* Städning
* Egen lycka, göra sig fin, göra det man själv vill
* Ekonomin
* Lathet
* Efforten att göra det bättre
Min kille är underbart söt, han är vänlig ibland mot mig, han vill ofta gosa, han kramas säger att han älskar mig. Vi tittar på film ofta ihop, vi har roliga kvällar då vi dansar och dricker vin och bara kysser varandra. Vi gillar att spela spel ihop, sjunga tillsammans och vi följer ett flertal serier ihop. Vi delar nästan allt med varandra, och pratar om allt vardagligt.
Det enda vi inte pratar om är sex. Vårat sexliv suger, och han vill bättra det, men han vägrar prata om det och han vägrar göra nått åt det. jag vill bättra det, men det är svårt att vara sexig när jag är en fet kossa och det är svårt att ge njutning när det bara är jag och jag har knappt någon aning om vad han gillar sexuellt, för han ger mig olika tecken hela tiden. Han älskade att slicka mig i början, nu gör han det aldrig, han älskar analsex men får panik av bajs. Han älskar att titta på porr men skäms för det så han vägrar titta med mig. han tycker sexleksaker är äckligt och vägrar ha dem i vårat sovrum. Han hatar mina naglar, han hatar smycken...men han tycker jag är sunkig nu förtiden för att jag aldrig fixar mig som jag gjorde när vi träffades?? Vi har nästan aldrig sex och när vi väl har det så handlar det om hans orgasm och jag får rida honom. Vi hånglar aldrig för jag TROR han tycker det är osexigt jag vet inte, han vill bara aldrig.
Jag gör ALLT för att vara honom till lags men det går inte längre, jag vet inte hur jag ska göra, allt jag gör är fel. och inte bara i sängen.
Sitter han vid datorn och vill ha nån maträtt annan än den jag handlat för så gnäller han tills jag får dåligt samvete och går på affären igen och lagar det han vill ha, han kan då tillochmed klaga på att det tog sådan lång tid för mig, eller att han tycker maten blev äcklig. han säger tack för att du gick på affären men han visar ingen tacksamhet. Detta händer OFTA!,'
Han kan diska ibland och dammsuga ibland men han städar inte, och jag städar knappt heller men allt som absolut måste göras gör jag. Typ shit nu har vi inte tvättat på länge nu måste jag göra det. Så jag suger på städning med, men jag gör iaf något.
Jag var arbetslös i två månader då han betalade allt för mig, och detta har förstört vårat förhållande. För han är extremt pangafixerad och han tycker att när han jobbade så skulle jag ha gjort allt hemma, och det gjorde jag inte så bra - jag gjorde allt men det tog tid och var stökigt ofta. Så han håller det över mig fortfarande trots att det var många månader sedan. Han säger att han inte hänger det över mig, men jag vet att han gör det. Jag gör vadsomhelst för att göra det bra igen men jag vet inte vad jag kan göra, jag irriterar mig så ofta på honom.
Han skyller allt på mig, att jag inte är romantisk nog, att jag är lat hemma, att jag inte tjänar några pengar (pluggar bara nu), att jag inte kan ha sex bra (är dålig på att suga, avtändande när jag försöker komma själv, dålig på att ha sex sakta, kan inte ta på honom lugnt och eggande utan är så rak på sak). Gnäller ofta, jag är fet och ful och värdelös. Men han älskar mig ändå.
Jag bryter snart ihop jag orkar inte mer. Han var aldrig såhär förut, förut var han fin och snäll, lat men glad och jag var ung och han hånglade runt med andra, det gör han inte längre. Jag har totalt pajjat självförtroende nu för tiden. Men jag vet inte om det bara är dåligt självförtroende eller om det är sant. Är jag helt värdelös? Är det mitt fel att jag väger 76 kilo till 170 cm, är det mitt fel att vårat sex suger (det sög aldrig förut när han hjälpte till). Jag vet att det är mitt fel, jag har inget jobb och ingen vill anställa mig. Jag pluggar heltid nu men studier är ju inget jobb.
Om jag lämnar min kille har jag inget, då har jag kastat bort 6 år av mitt liv (hela min ungdom). mina katter vad händer då med dem?, Hur ska jag ens klara av att sova ensam? och viktigast av allt, hur mycket kommer jag att sakna honom? Jag älskar hans fina personlighet, den glada snälla, charmiga, bra i sängen, busiga, livsglada jäveln jag blev kär i. Vad hände? har jag förtört honom med, det är så sällan han ger en glimt av mannen han brukade vara nu för tiden. och jag är nog likadan.
Han vill inte prata med någon, inte ens ensam, inte mig, ingen vän inget proffs. Så när bör jag inse att vårat förhållande är slut? Hela våran framtid kommer att förändras och jag är livrädd om det händer.
För någon dag sedan så satt han vid datorn och log och stängde ner skärmen när jag kom. Jag undrade om han kanske tittade på porr eller vad han döljde för mig, jag blev glad för det var lite roligt. Sen säger han att ne jag tittade bara på en länk om depression, så nu är den borta och han hade raderat den, det kändes som ett slag i magen, jag trodde det var någon rolig länk och så sitter han och döljer sådanna grejer för mig.
SÅ DET JAG UNDRAR ÄR OM:
Stannar ni hos era män/kvinnor också för att ni är rädda för att vara ensamma, eller tycker att ni inte är fina nog att hitta en ny, eller roliga, eller bra nog att få någon annan. Eller att av alla i världen så kommer du aldrig hitta någon som passar dig så bra, elelr som ser så bra ut som du älskar och som vi ha dig med? för så känner jag, det här är det bästa kap jag kommer få. Visst det finns bättre killar, men ingen jag kommer att vara attraherad av eller kunna bli kär i? Varför är det så?