• Anonym (EvaTony)

Club Adam & Eva - gå på swinger klubb

MIn man har länge pratat om att vi skall gå på swinger klubb för att se hur det är. Vi är inga swingers men vi gillar tanken på att ha sex i samma rum som andra par, att vara i erotiskt laddade miljöer., se andra ha sex.  Vi är båda nyfikna men har oxå tanken, tänk om vi skulle träffasnån vi känner.
    VIlka erfarenheter finns här?
    Nu är nästa träff den 23 januari och vi skall bestämma ossnart....

http://www.clubadamoeva.se/index.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Club Adam & Eva - gå på swinger klubb
  • Anonym (EvaTony)

Berätta gärna om ni besökt nån annan klubb....hur det var och hur ni kände....

• snillis

Är inte ett skit intresserad.

I fantasin kan det vara upphetsande att se andra ha sex men i mina fantasier är alla vältränade och snygga och så skulle det absolut inte se ut i verkligheten utan för mig att det förmodligen varit mer avtändande än upphetsande.

Så jag låter det stanna vid fantasier.

• Anonym

Är lite åt Snillis håll. Tror jag skulle bli mer avtänd än upphetsad då jag tror att de flesta som besöker dessa ställen inte riktigt är i min smak... tyvärr. Skulle de finnas för lite yngre (är 23 själv) och lite snyggare så skulle jag mer än gärna besöka de!

• Anonym (Millan)
    Anonym skrev 2011-01-11 14:51:24 följande:
    Är lite åt Snillis håll. Tror jag skulle bli mer avtänd än upphetsad då jag tror att de flesta som besöker dessa ställen inte riktigt är i min smak... tyvärr. Skulle de finnas för lite yngre (är 23 själv) och lite snyggare så skulle jag mer än gärna besöka de!
    Då får vi ju starta en klubb för oss yngre med fördelaktigt utseende;)
  • Anonym (älskade det)

Jag och min tjej besökte en av Europas mest omtalade swingersklubbar Fun4Two utanför Rotterdam i somras. Vi hade aldrig besökt en klubb tidigare och var otroligt nervösa för vad som väntade. Har egentligen aldrig haft fantasier i riktningen partnerbyte utan mer gruppsex-fantasier. Tänkte dock att man måste prova när man är i närheten och tjejen var lika nyfiken. Det var det häftigaste inom sex vi upplevt. Trots att vi inte gjorde något regelrätt partnerbyte så upptäckte man sin exhibitionistiska sida och vi njöt fullt ut av att låta andra se oss ha sex. Klubben är värd ett besök, hemsidan gör den inte rättvis. Sexigare ställe finns nog inte..

• Mcman
    Anonym (EvaTony) skrev 2011-01-10 23:16:00 följande:

MIn man har länge pratat om att vi skall gå på swinger klubb för att se hur det är. Vi är inga swingers men vi gillar tanken på att ha sex i samma rum som andra par, att vara i erotiskt laddade miljöer., se andra ha sex.  Vi är båda nyfikna men har oxå tanken, tänk om vi skulle träffasnån vi känner.

VIlka erfarenheter finns här?

Nu är nästa träff den 23 januari och vi skall bestämma ossnart....

www.clubadamoeva.se/index.html

Letar efter tjej som vill följa med till swingersklubb

0730278897
  • Marymary

Mc man berätta mer om dig än bara ditt nr. Söker seriösa swinger. Singel kvinna ca 30, utforskar gärna. Kräsen på par. Hör av er!

• Anonym (Karin)

Adaam o Eva är en väldigt trevlig klubb. Besöker den när jag är i trakterna och har haft många trevliga kvällar där. Vissa kvällar blir det lite bastu och bubbelpool med trevligt umgänge helt utan sex och andra kvällar blir det umgänge på ett annat plan. Beror på vad man för tillfället är sugen på och vilken kemi som uppstår. 

• NinjaLinan
    Anonym (älskade det) skrev 2011-11-13 04:58:21 följande:

Jag och min tjej besökte en av Europas mest omtalade swingersklubbar Fun4Two utanför Rotterdam i somras. Vi hade aldrig besökt en klubb tidigare och var otroligt nervösa för vad som väntade. Har egentligen aldrig haft fantasier i riktningen partnerbyte utan mer gruppsex-fantasier. Tänkte dock att man måste prova när man är i närheten och tjejen var lika nyfiken. Det var det häftigaste inom sex vi upplevt. Trots att vi inte gjorde något regelrätt partnerbyte så upptäckte man sin exhibitionistiska sida och vi njöt fullt ut av att låta andra se oss ha sex. Klubben är värd ett besök, hemsidan gör den inte rättvis. Sexigare ställe finns nog inte..

Har hört mycket bra om denna klubben, vill passa på att slå ett slag för Tucan Club i Danmark som är heeeelt amazing!
    www.tucanclub.dk/
  • Anonym (Karin)
    NinjaLinan skrev 2016-11-29 09:36:23 följande:
    Har hört mycket bra om denna klubben, vill passa på att slå ett slag för Tucan Club i Danmark som är heeeelt amazing!
    www.tucanclub.dk/
    Kan bara hålla med om detta.
    Även SwingLand utanför Köpenhamn är värt ett besök. 
    CitySwingers i Köpenhamn har jag bara besökt en gång och det blir ingen mer.

Om jag skall ranka klubbar jag besökt är det på följande sätt:

1 Tuckanclub 
    2 SwingLand
    3 Adam o Eva
    4 Amante
    5 Södra swingers
    6 Wandas
    7 Par i Hjärter 
    8 Eden ( är nerlagd)
    9 Paradise Swings
    10 CitySwingers

Som klubb att göra sitt första besök på tycker jag nog att Amante är bäst.

• Anonym (EvaTony)

Har nu varit på klubb i Tyskland.......en härlig upplevelse där vi hade sex i samma rum som andra......och alla läckert klädda par.
    Trevligt värdpar som var flytande i engelska vilket underlättade.

NU vill vi testa Köpenhamn..

• Anonym (EvaTony)

Ranking klubbar i Köpenhamn, tack för det inlägget

Är det fler som har erfarenhet och kan ge tips om klubbar i Köpenhamn

• Anonym (Karin)
    Anonym (EvaTony) skrev 2016-12-12 14:02:55 följande:

Ranking klubbar i Köpenhamn, tack för det inlägget

Är det fler som har erfarenhet och kan ge tips om klubbar i Köpenhamn

Har testat två klubbar i Köpenhamn.
    Kan rekommendera Swingland som visserligen ligger en bit utanför stan men som är väldigt trevlig med snygga välstädade lokaler, trevlig personal och ett kvoteringssystem som gör att det blir en trivsam mix av par, killar och tjejer. Vill varna för Cityswingers som är den sämsta klubb jag besökt. Sunkiga lokaler, trist personal och framför allt väldig respektlösa killar som besökare. Har inte testat XXDark och kommer nog inte att göra det. Samma ägare som Cityswingers och som det ser ut på hemsida och av vad jag hört av andra är det inte så mycket en Swingersklubb utan mer en klubb för par och tjejer som vill ha gangbang och gärna med inslag av Bukkake och BDSM.

Vid besök på Swingland brukar jag bo på hotell i Ishöj och sedan åka kommunalt in till centrum på dagtid och sedan åka tillbaka till Ishöj för kvällens nöjen. På tok för dyrt med taxi till centrum och riktigt stökigt att åka kommunalt mitt i natten när man vill till hotellet.
  • Mencie

Kan man komma som ensam kille på Adam o Eva? Får man sätta på vem man vill eller hur funkar det`? Släpper dom in babbar och negrer eller är dom förbjudna som det borde?

• Anonym (Karin)
    Mencie skrev 2016-12-13 21:02:23 följande:

Kan man komma som ensam kille på Adam o Eva? Får man sätta på vem man vill eller hur funkar det`? Släpper dom in babbar och negrer eller är dom förbjudna som det borde?

Koppla in hjärnan och tänk lite innan du skriver i fortsättningen. Adam och Eva är en swingersklubb inte rasistisk FKK klubb. Det besvarar dina dumma frågor och AoE har kö för killar att bli medlem, många mindre begåvade killar tröttnar efter ett par besök på klubben när dom inser att det är skillnad på en swingersklubb och en PKK klubb.
Svar på tråden Club Adam & Eva - gå på swinger klubb