Inlägg från: Kärt barn har många namn |Visa alla inlägg
  • Kärt barn har många namn

Nån som försökt över ett år vill längta på plusset tillsammans?

Vinkar till Lavendia! Minns du mig?! Skönt att höra att alt är bra med er! Tänker på dig då o då.

Che: tycker du ska ringa kk snarast, så du får hjälp att få ut resterna. O fråga även om utredningen här i Västmanland tar de prover på både kvinna och man. Man undrar ju varför det är olika!?

Vinkar till Alexandra o Frida som jag stöter på i andra trådar!

Mum: Du har mina tummar! O på mig visade mf-utredningen resultat, så även om det är ovanligt så händer det...

Pepp pepp på er tjejer! Ni orkar!
    Håller mina tummar sååå för er!

. Jag är äntligen gravid efter 18 försök o tre missfall. V.15 nu...men med historiken, totalt fem missfall, så är jag nojjig. Ska till bm på torsdag o be henne lyssna efter hjärtljud. Vår mf utredning visade på att jag bildar blodproppar mellan mig o embryot/fostret o det är därför vi ser hjärta slå o att de sen dör. Jag tar nu sprutor, blodförtunnande så att de ej ska bildas. Sett "Greta" fyra gånger hittills men nu låång väntan till RUL. Det har varit en jobbig resa för både relationen, psyket o kroppen. Haft nio olika läkare mellan benen på mindre än ett år... Ja det säger väl en del o
    eländet. Men nu ser jag framåt o hoppas på det bästa. Är tveksam till om jag orkar mer om inte detta går...

Minns än när du plussade starkt efter fjällen! Lycka! Minns även hur dåligt du mådde o spydde... Hur är allt nu?!

Kramar i massor underbara du!!

Om det finns rester kvar så är det enligt vad jag lärt mig minimal chans att det ska komma ut av sig självt nu. Ring igen!! Man måste vara "jobbig". Ingen tackar dig för att du är tyst o mesig. Nej ring igen o fråga vänligt men bestämt att så här kan det väl inte behöva vara.

Ja, prover togs från oss båda för kromosom test. Men diagnosen vi sedan fick visades ju på proven de tog på mig. Så fort jag fick ett nytt plus så fick jag ringa till spec. Mvc. o komma dit o lära mig ta sprutorna. Sedan tog de en koll på mitt koagulationsvärde två veckor senare. Därefter ul varannan vecka för att lugna mitt psyke.

Hoppas så att du får hjälp nu så ni kan börja om på en gång. Hoppas så att ni ska lyckas o toppen att du har en stöttande sambo! Kram!

Che71: kikar in lite snabbt. Vad skönt att allt är ute. Om du vill o vågar kan du äta en 1/4-1/3 barnalbyl från Äl... Det är som trombyl. Googla så kan du läsa mer. Jag gjorde det nu tills jag fick Trombyl.

Håller tummarna för er alla!! Heja!

Fåliten, håller tummarna för er idag!

Frida: jag har fortfarande ilningar o tryck då o då på den sidan där cystan satt. Varför vet jag inte, men hoppas den är borta. När ska du på koll?

Svar på tråden Nån som försökt över ett år vill längta på plusset tillsammans?