• Mysan82

någon bra hudsalva?

nu när det börjar bli kallt blir mina händer o fötter så extremt torra o får sprickor. Har provat baby olja, barnängens salva, niveas och dax, men inget hjälper. få gå o smörja men konstant sen efter 10 min ungefär är dem lika torra.

behöver verkligen tips på en bra hudsalva som gör underverk *L*

• Svar på tråden någon bra hudsalva?
  • Shoegal

Testat Elisabeth Ardens Eight Hour Creme? Den ska ju vara bra mot det mesta. Jag har den på tår där huden lätt spricker fast jag är lite slarvig så de spricker ju iaf. Men då jag smörjer fungerar det fint.

• Mysan82

okej vart köper man den?

• pcotjej

Weledas produkter är jättebra finns handkrämer fotkrämer mm + vind och väderskydd du hittar många bra produkter på www.bodystore.se
    Själv så gillar jag weledas hand/havtorn och SANTE´S handkräm, bara att testa!!!!!

• Shoegal

Kicks, Åhlens, Parfymerier osv har den. Kostar ca 200 och räcker lääänge. Den är väldigt dryg och man behöver bara yttepytte

• Shoegal

Weleda säljs väl i de flesta välsorterade hälsokostbutiker också??

• Springsteen

Propyless tycker jag är bäst... inte kladdig och kan användas gånger flera... ta locobase en gång om dagen (till natten för den är ganska fet) funkar för mig... och båda finns på apoteket...

• pcotjej

Weleda säljs oxå i hälsokostbutiker men produkterna är billigare på nätet!

• pcotjej

undvik produkter med mineraloljor typ vaselin, paraffin eller liknande.....

• fisbubbla

HTH-lotion? Finns att köpa i vanliga mataffärer m.m..
    Den funkar jättebra tycker jag, dock kan den kännas kletig länge, men den hjälper?

Svar på tråden någon bra hudsalva?