• LinaTed

Sjukt ont i "äggstockarna"

Det har gått 8 veckor sen min förlossning å den senaste veckan har jag haft lite mensvärk och hugg vid äggstockarna, de har varit obehagligt å gjort lite ont men inte så farligt, men nu kom de plötsligt riktigt ordentliga hugg som gjorde jävulskt ont, högg till typ 4 gånger efter varann å nu typ värker det där. I samband med de här fick jag "tillbaka" mitt avslag, trodde de hade slutat eftersom det inte har kommit nå på ca 1 vecka men igår å idag har de kommit lite lite brunt på trosskyddet.

Vad kan det vara tror ni?Förvånad

♥Emilia 090321 ♥ ♥ Bebis nr 2 påväg, BF 101026♥
  • Svar på tråden Sjukt ont i "äggstockarna"
  • milli79

Kanske ägglossning? Med sonen fick jag tillbaks mensen efter ca 6mån & innan dess hade jag mensvärk jätte länge. Innan mensen fick jag oxå väldigt ont i magen/äggstockarna åkte t.om & kollade hos läkaren men det visade sig va ägglossning. Har aldrig haft ont av det innan.

• LinaTed

jo jag har oxå tänkt att de kan va ägglossning men man har ju inte ägglossning i en vecka...men de är väl kanske att mensen håller på att komma igång igen. Får väl se, har fortfarande ont, kommer i attacker lite då å dåObestämd

♥Emilia 090321 ♥ ♥ Bebis nr 2 påväg, BF 101026♥
  • milli79
    LinaTed skrev 2011-01-15 20:41:06 följande:
    jo jag har oxå tänkt att de kan va ägglossning men man har ju inte ägglossning i en vecka...men de är väl kanske att mensen håller på att komma igång igen. Får väl se, har fortfarande ont, kommer i attacker lite då å dåObestämd
    hade oxå ont som du beskriver det i attacker men det blev värre en helg så då kollade jag upp det... du kan ju ringa sjukvårsupplysningen om det fortsätter...
Svar på tråden Sjukt ont i "äggstockarna"