Inlägg från: Jolina86 |Visa alla inlägg
  • Jolina86

Behöver hjälp nattetid..?

Hej!
    Är det någon som vet vart man kan vända sig för att få stöd nattetid?

Min lilla dotter på 3 veckor har magknip och skriker hela nätterna mellan ca 11-05. Vi turas om att ha hand om henne så att den ena får vila men nästa vecka börjar hennes pappa jobba...självklart jobbar han natt 9-6. jag vet inte hur jag ska klara av henne själp utan att bryta ihop totalt...vilket jag redan är nära på att göra. Måste väll finnas någonstanns man kan ringa för att lugna ner sina kännslor lite även på nätterna? *hoppas*
    Jag mår så dåligt när min dotter mår dåligt och jag inte kan hjälpa henne. Pappa brukar kunna lugna henne med att vandra runt och "guppa" lite. men det kan inte jag göra då jag har både whiplash och ryggproblem. Känner mig så fruktansvärt hjälplös. Hoppas någon av er kan ge mig något tips som kan hjälpa mig.

(har provat/håller frortfarande på att brova minifom utan större verkan)

• Svar på tråden Behöver hjälp nattetid..?
  • Jolina86

Tack så jätte mycke för alla tips och råd...ska börja testa på en gång =)

Läste om kolik via länken och det verkar precis som att det är det hon har..stackars liten.
    Så imorgon ringer jag till bvc och pratar med dom om de.

Har även sparat telefonnummret så jag kan ringa någon när det blir jobbigt på nätterna

tack så jätte mycke!!

• Jolina86

Ok..

flaska är inte så aktuellt eftersom jag ammar, men akupunktur skulle ju kanske kunna vara något.

nummret till föräldrahjälpen hjälpte mig inte så mycke så dom inte har öppet på natten :(

Ingen som har något annat förslag om vart man kan ringa på natten när man behöver prata av sig lite?

Svar på tråden Behöver hjälp nattetid..?