• Anonym (blöda)

Att blöda kring tiden för menstruation men ändå vara gravid? Har du varit med om det?

Läste i en amerikansk artikel att i nära en av tre graviditeter uppstår det tidiga blödningar/spottings, ungefär vid tidpunkten för mensen.

Har du varit med om detta och hur har blödningen sett ut?
    Övriga symtom?
    Hur länge varade det?

• Svar på tråden Att blöda kring tiden för menstruation men ändå vara gravid? Har du varit med om det?
  • Anonym (blöda)

puffar upp

• Anonym

jag fick mens dom 4 första månaderna, 2 utav dom var som vanligt, den tredje mensen var konstig, blöde då och då, och sista mensen varade i 2 veckor med jätte mycket mens.

• Anonym (blöda)
    Anonym skrev 2011-01-12 17:54:54 följande:
    jag fick mens dom 4 första månaderna, 2 utav dom var som vanligt, den tredje mensen var konstig, blöde då och då, och sista mensen varade i 2 veckor med jätte mycket mens.
    Tack för ditt svar
    Visste du att du var gravid?
    Vad orsakade dina blödningar vet du det?
  • Hayal

jag fick lite typ bruna flytningar när jag skulle ha haft min första mens, testade positivt tre dagar efter BIM =)

• Anonym (blöda)
    Hayal skrev 2011-01-12 23:20:54 följande:
    jag fick lite typ bruna flytningar när jag skulle ha haft min första mens, testade positivt tre dagar efter BIM =)
    Tack för ditt svar
    Hur bruna? mörka eller ljusa? var de "vattniga" eller mer klumpiga.
  • Hayal
    Anonym (blöda) skrev 2011-01-13 00:01:03 följande:
    Tack för ditt svar
    Hur bruna? mörka eller ljusa? var de "vattniga" eller mer klumpiga.
    dom var typ mörkbruna/vinröda och ibland nästan svarta och ganska tjocka.. som äggvite-flytningar men i annan färg. jag frågade min BM om det och hon sa att man behöver bara oroa sig om det är röda blödningar i samband med smärta i magen.
Svar på tråden Att blöda kring tiden för menstruation men ändå vara gravid? Har du varit med om det?