• Angelica77

Franck Provost Shampoo och balsam - Har du provat??

Lite nyfiken på den nya serien hårprodukter ifrån Franck Provost men vill kolla lite om nån använt produkterna.
    Är lite less på all marknadsföring som lovar mkt men håller tunnt.

Vill ha ett mycket utredande balsam som ger massa fukt till mitt spröda och porösa hår så här års.

• Svar på tråden Franck Provost Shampoo och balsam - Har du provat??
  • Meus Veritas

Tycker inte det är bättre än andra shampoon och balsam likvärdigt enligt mig. Det enda som är bättre är de stora förpackningarna så man slipper köpa nytt hela tiden

• Majsan70

Nope inte provat o kommer inte att göra. Jag använder Alternas Caviar shampoo och balsam samt revlons serum att ha i håret efteråt. Håret blir suprfint.

• Puffig Pingla

Riktigt uselt om du frågar mig. Har provat både shampoo och balsam.
    Gjorde noll nytta. Dessutom var jag tvungen att använda dubbel mängd mot vad jag brukar behöva. Där försvann poängen med stor flaska.

• rockdoll

Japp. Har provat och det sög på mitt hår.
    Håller mig till TREsemmé, det fungerar kanon på mitt hår!

• Angelica77

Ni som provat och inte var nöjda ....Vilken av dessa var det ni provade då?
    Finns för färgat, slitet, mer vitalitet mm....

• Bollen82

Skitdåligt tycker jag! 

• MajaMaria79

Tresemmé är mycket, mycket bättre. Av ´Frank Provost så blev håret trassligt och torrt tycker jag. Det hette nog Expert Shine tror jag.
    Däremot Tresemmé har jag köpt flera gånger och det funkar utmärkt, i synnerhet utredande, men ger även fin glans.

• aggebagge

Jag har använt det läääänge nu och är super nöjd inget trassel osv med håret efter att ha använt balsam som mitt hår brukar bli av dom flesta sorter.. Har även pump till både shampot och balsam så man får varken för lite eller för mycket.. Håller i evigheter jämfört med andra sorter och jag tvättar håret varje dag och resten av familjen använder det oxå

• Gunvor

Har använt det första som kom i butiken och det gjorde mitt eksem mycket bättre och jag har svårt att tänka mig annat. Däremot så gillade jag inte balsam för den gjorde mitt hår konstigt. 
    Gillar den stora flaska och man kan sätta en pump i för man behöver inte så mycket shampoo om inte håret är väldigt smutsigt för då krävs det lite mer,  annars är det drygt. 

Svar på tråden Franck Provost Shampoo och balsam - Har du provat??