• Anonym (undrande)

piercing på snoppen

hej, jag undrar om det finns kvinnor med erfanhet av sex med en man/kille som har en piercing på sin penis. Jag är själv sugen på att skaffa mig en men är tveksam då jag inte vill att det skall vara ett hinder till ett bra sexliv. Syftet är ju att förhöja mitt sexliv både visuellt (för dem som gillar det givetvis) och också fysiskt. Vad har ni för erfarenhet kvinnor eller ni män?
    finns det gränser i stil med att det inte funkar om man har en stor penis eller att analsex inte är att tänka på med piercing. Jag undrar...ha det gott!

• Svar på tråden piercing på snoppen
  • Alexandra84

Är tjej och har ingen erfarenhet av detta men ville bara säga tack!
    Min man funderar på att göra det, och jag har aldrig tänkt på att det skulle kunna vara ett hinder på något sätt... Så det var bra att du startade tråden. Hoppas nån svarar.

Sen om jag får komma med en liten instickare: Grymt läckert med piercing där

• elinjohanna87

Min sambo har en, i strängen vid förhuden. Har aldrig varit ett hinder, däremot låg den på pappret en gång n jAg kissade.. ;) så numer plockar han ut den när det är dags.. ;) sjukt snyggt är det anyways ;)

• Anonym (undrande)
    elinjohanna87 skrev 2011-01-12 21:04:09 följande:
    Min sambo har en, i strängen vid förhuden. Har aldrig varit ett hinder, däremot låg den på pappret en gång n jAg kissade.. ;) så numer plockar han ut den när det är dags.. ;) sjukt snyggt är det anyways ;)
    Bra, vill inte vara för intimt men gör det ändå...funkar det vid både vaginal och anal sex?
    hoppas att fler svarar
    kramar
  • Bridis

Nu är ju jag kille men tänkte att jag kunde svara i egenskap av att jag faktiskt har en Prins Albert-piercing. Har även tidigare haft två stycken Dydeos.

Det funkar jättebra med vaginal och analsex, inga bekymmer med kondom heller för den delen. Inte haft några klagomål än så länge. Vissa känner skillnad andra inte. Av de som känt skillnda har de gillat det mera.

Största skillnaden kommar vara för tjejerna att ge oralt. Inte ovanligt att de är lite rädda till en början men när det släpper är det ingefär som vanligt det med.

• Anonym (undrande)
    Bridis skrev 2011-01-18 19:12:19 följande:
    Nu är ju jag kille men tänkte att jag kunde svara i egenskap av att jag faktiskt har en Prins Albert-piercing. Har även tidigare haft två stycken Dydeos.

Det funkar jättebra med vaginal och analsex, inga bekymmer med kondom heller för den delen. Inte haft några klagomål än så länge. Vissa känner skillnad andra inte. Av de som känt skillnda har de gillat det mera.

Största skillnaden kommar vara för tjejerna att ge oralt. Inte ovanligt att de är lite rädda till en början men när det släpper är det ingefär som vanligt det med.
    Skulle det funka lika bra med en frenum tror du?
  • Bridis
    Anonym (undrande) skrev 2011-01-21 14:01:36 följande:
    Skulle det funka lika bra med en frenum tror du?
    Har inte så stor koll på det  men det jag minns att jag läst var om en kille som fick ta ur den under sex pga den lätt 'gick sönder' för honom då. Om det berodde på honom själv hans partner eller piercingen vet jag inte men jag tror absolut inte kondom skulle vara några bekymmer i alla fall.

Måste jag tro något så tror jag inte det är några bekymmer såvida du inte har hårt och vårdlöst sex dvs.
Svar på tråden piercing på snoppen