Inlägg från: Anonym (jag var frun) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag var frun)

Ingen Lust

Jag kände mej fruktansvärt trött på min karl o skyllde på att jag gick upp i vikt o inte var nöjd med mej själv. Vi hade närhet, men sexet med honom var direkt avtändande. Fast han var snygg, ren, smart, gjorde allt jag ville o mer. Men jag kunde inte säga som det var att jag var så in i själen less att det bara inte gick att ha sex. Vi hade massor av närhet, men vid sexet stog jag inte ut. Han var som en bror eller en kompis för mej,men att se honom som en sexpartner var omöjligt. Jag tyckte så synd om honom o var helt beredd på att låta honom "ta" mej precis hur han ville. Bara jag slapp vara "med". Av rädsla för att såra honom sa jag aldrig ett ord. Men vips hade han träffat en ny ung dam som ville knulla allt hon hade. JAg blev så lättad att jag grät av glädje. Nu är jag fri o han har det underbart!
    VAd vill jag säga med detta? Jo, var inte rädd! Det finns ett liv med eller utan henne!

• Anonym (jag var frun)
    de Robespierre skrev 2011-01-17 16:37:49 följande:
    Hört talas om en "exit"? I detta fallet var det den "unga damen" som gjorde så att "(jag var frun)" slapp göra det som hon inte vågade (i rädsla av att såra honom). Kalla det att straffa ut sig om du vill. Men allt vi gör är inte alltid logiskt.
    bra uttryck... exit..... å hon hjälpte ju mej så jag slapp göra honom så hemskt ont. Vad är det jag behöver hjälp med? enligt inlägg #20....... Ingen blev lesson o sårad. Alla fick det som de ville ha det utan hårda ord o sorger......
  • Anonym (jag var frun)
    de Robespierre skrev 2011-01-17 21:19:33 följande:
    Kanske för en gång skull i ditt liv säga vad du verkligen tycker utan att vara rädd för att såra. Dvs att du är ärlig mot dig själv. Först när du är ärlig mot dig själv kan du vara ärlig mot andra.
    Där har du mycket rätt o det är något jag är plågsamt medveten om. Men den här gången löste det sej till det bästa till slut. Ingen blev lessen o det är viktigare än att säga sanningen o vara ärlig! Jag är så glad att han fick gå vidare o därmed jag också. Hade det inte blivit så hade jag väl förr eller senare fått lov att klämma fram nån slags sanning o gjort folk lessna.
Svar på tråden Ingen Lust