• JennieLind

    fungerar alli?

    Ja, ni som provat, funkar alli?
    Inget tjafs om hur hälsosamt det är osv, vill ha ren fakta. Hur  mycket gick ni ner, hur åt ni i övrigt? träning? Är från början inte överviktig, men har några kilo jag vill gå ner! (169 cm 68 kg)

  • Svar på tråden fungerar alli?
  • Toddes mamma

    Någon som testat acaibär? Har hört att de också ska vara bra för viktminskning?

  • JennieLind

    är lite orolig för biverkningarna, inte så kul o springa på toa stup i kvarten...

  • JennieLind
    jguz skrev 2011-01-12 21:48:44 följande:
    Undrar jag meeee!!!

    Jag e precis lika lång och väger lika mkt som du :)
    känner du dej tjock? såg på vågen idag att jag faktiskt vägde 67, trodde det var 68. jag är egentligen nöjd med min kropp, känner mej inte tjock. men skulle vilja väga 60-62 :)
  • malin84johansson

    ja nä   fettet kommer ju ut den vägen å det känns lite jobbigt i början haha   vågar inte ens fisa utan att sitta på en toa haha  men det ä värt det =) 

  • Edah

    Hur fungerar det då? Vad är det som gör att det funkar? Har ni som provat haft högt BMI när ni börjat eller gick det bra att köpa ändå?

  • jguz

    Jennielind:
    Jag känner mig obekväm... När jag ser foton på mig själv så tycker jag att jag ser "tjock" ut.... Min mage börjar puta ut. Jag vägde typ 62 kg innan barnen och då såg jag bra ut.
    Nu vill jag väga 59-60, kroppen har ändrats efter barnen så jag tror att det blir finast om jag går ner lite mer.

  • MatildaAn

    `Jag funderar också starkt på att börja med alli.
    Planen är: inget socker eller socker.
    1timmes promenad varje dag.

    Tror ni jag kommer gå ner i vikt på detta vis?

  • Bumbi mamman

    Jag funderar oxå på Alli... är 178 och väger ca 86 TOK för mycket..men folk tappar halan nä jag berättar min vikt..men vägde 65 för 2,5 år sedan ...povat ALLT..tränat som et as och nu ska jag ge detta en chans..... HOPPAS de funkar....

  • Fedics

    Xenical är ett bra receptfri fettförbränning medicin (dess den starkare formen av Alli). Du kan köpa det här med en konsultation online du inte behöver en tidigare recept www.europepharmacy.net

  • Cipro
    Edah skrev 2011-01-13 21:57:23 följande:

    Hur fungerar det då? Vad är det som gör att det funkar? Har ni som provat haft högt BMI när ni börjat eller gick det bra att köpa ändå?


    Alli (Orlistat) binder det enzym som bryter ned fetterna i maten, vilket gör att de inte kan tas upp i samma mängd som normalt. Istället blir avföringen mer fettinnehållande, vilket kan ge upphov till vissa bieffekter såsom slem och gaser vid tarmtömning.
Svar på tråden fungerar alli?