det behöver det ju inte betyda egentligen. man kan få ont innan ägglossning, eller efter. Det är ju det som är så jobbigt, alla dem symtomen är ju så lika oavsett om det är ägglossning, mens eller eventuell graviditet. Så man skall inte förlora hoppet.
jag vet inte hur länge du har försökt bli med barn, men för mig så har jag lärt mig hur just min kropp funkar. Jag vet att jag får ont i magen innan äl, och sekretet ändrar sig. Någon dag efter äl kommer de onda bröst vårtorna som ett paket på posten. Sedan känner jag inte mycket mer förrän dagarna innan mens, då jag får mer och mer ont i rygg och mage. Men, jag skulle inte ändra något, för nu vet jag ju att det betyder att jag har haft ägglossning, och det är ett stort steg för någon med PCO. Jag är glad så länga jag får äl, för då vet jag ju att det finns en liten chans att man kan lyckas.
Men i vilket fall som helst, jag hoppas att du har ont för någon annan anledning än dem som jag har, att det faktiskt finns ngt litet där inne! så, lycka till!