• Mysgosmys

Era bästa gratis appar på era android-telefoner?

Precis som rubriken lyder! Jag ligger hemma i influensa och har tråkigt, och mannen har inte så mycket roliga appar på sin Xperia telefon.. Några spel finns, och några program..

Men nu undrar jag.. Vilka är ERA favoritappar? Vad föreslår ni för en uttråkad, okunnig tjej? :D
    De ska helst vara gratis, men har ni några speciella betalappar så tipsa gärna om dem också!
    Kramar! 

• Svar på tråden Era bästa gratis appar på era android-telefoner?
  • Zäta

Bankdroid - kan kolla saldot på mina konton genom mobilen

Prisjakt  - Perfa om man ska jämföra priset på en vara i butiken snabbt och enkelt

Aircontrol - ett spel där du ska landa massa flygplan

tv.nu - tvtablå snabbt och lätt

talking tom cat  - spelar inte själv, men perfekt till dottern när vi åker i bilen

• Fru U

task killer annars käkas minnet upp (och batteriet)

Sen är det väl få som missat spelet Angry Birds

har ont i handen o skriver därför som en kråka - mobilsurf på fl suger
  • LA Woman

Jag har en xperia jag också och ficklampan var en hit tycker jag Sen har jag mobilbanken, kanon så man kan kolla saldot på kontot och flytta pengar mellan konton. Har även lokal tågtabell så man kan se om tågen är försenade mm. Har msn också men den har jag knappt använt... Alla de här appar är gratis och nerladdade via appbrain

• HannaMagnusson

Haha du måste LÄTT ladda ner Tom Cat, garvar sönder varje gång hahahahaahahahha

• ramsylina

jag gllar spelet mahjong, bästa beroendeframkallande enkla spelet :)
    (gratis)

• Mysgosmys

Vilka bra tips! Jag hade ingen aning om att banken, tv.nu och prisjakt tex fanns som appar! Det är ju såna saker jag använder :)
    Meeer! :) 

• Zäta

finns även blockdroid som är för Blocket och som är bättre än deras egna app.
    finns även en för Tradera tror jag.

Sen är keep awake bra med så man kan ha på displayen hela tiden även om man inte pillar på den.

• Fru U
    HannaMagnusson skrev 2011-01-13 13:52:05 följande:
    Och jag som inte ser humorn alls i det
    LA Woman skrev 2011-01-13 13:50:15 följande:
    Jag har en xperia jag också och ficklampan var en hit tycker jag Sen har jag mobilbanken, kanon så man kan kolla saldot på kontot och flytta pengar mellan konton. Har även lokal tågtabell så man kan se om tågen är försenade mm. Har msn också men den har jag knappt använt... Alla de här appar är gratis och nerladdade via appbrain
    Finns inte ficklampan installerad? Trodde jag i min enfald eftersom den fanns på min htc
    har ont i handen o skriver därför som en kråka - mobilsurf på fl suger
  • Mysgosmys
    HannaMagnusson skrev 2011-01-13 13:52:05 följande:
    Nu har jag provat det, och fattar inte vad man ska göra xD
Svar på tråden Era bästa gratis appar på era android-telefoner?