Så svårt med pojknamn??!!!
Alltså jag blir tokig, jag har inget namn som jag verkligen kan tänka mig till nästa pojke, min första heter Liam. Jag vill ha ett lite ovanligare, alltså inte Peter, Anders och sånna...Förslag tack, är så kräsen. =((
Alltså jag blir tokig, jag har inget namn som jag verkligen kan tänka mig till nästa pojke, min första heter Liam. Jag vill ha ett lite ovanligare, alltså inte Peter, Anders och sånna...Förslag tack, är så kräsen. =((
Jag och maken har också haft problem med pojknamn, det måste funka på både svenska och finska och helst inte vara så där jättevanligt eller tråkigt men samtidigt inte helt ovanligt heller, haha Men vikommit fram till några namn, som ju så klart är mer finska än svenska, men det kanske är något du fastnar för ändå
Kimi
Kimmo
Matti
Joonatan
Elias
Tomi
och min favorit Niilo
Moltas tycker jag är väldigt fint
Elliot
Fabian
Love
Milo
Sante
Vide
Vilde
Viggo
Mattis
Mille
Sigge
Sixten
Wilmer är fint! :)
Charlie!
Jack
Love
Edvin
Ebbe
Melker
Viggo
Noa
Elian
Noell
Harry
Vi har nog inte helt samma smak, mina heter Victor, Alvin och Elmer men några andra jag gillar som du kanske gillar är:
Hemi
Lionel
Matheo
Noel
Sixten
Elis
Jag och maken har också haft problem med pojknamn, det måste funka på både svenska och finska och helst inte vara så där jättevanligt eller tråkigt men samtidigt inte helt ovanligt heller, haha Men vikommit fram till några namn, som ju så klart är mer finska än svenska, men det kanske är något du fastnar för ändå
Kimi
Kimmo
Matti
Joonatan
Elias
Tomi
och min favorit Niilo
Liam och Love är fint tillsammans
Eller.. Elliot, Leo, Zander, Leon...?
Totte
Milton
Sebastian