• CSh

Så svårt med pojknamn??!!!

Alltså jag blir tokig, jag har inget namn som jag verkligen kan tänka mig till nästa pojke, min första heter Liam. Jag vill ha ett lite ovanligare, alltså inte Peter, Anders och sånna...Förslag tack, är så kräsen. =((

• Svar på tråden Så svårt med pojknamn??!!!
  • Lortdocka

Jag och maken har också haft problem med pojknamn, det måste funka på både svenska och finska och helst inte vara så där jättevanligt eller tråkigt men samtidigt inte helt ovanligt heller, haha Men vikommit fram till några namn, som ju så klart är mer finska än svenska, men det kanske är något du fastnar för ändå
    Kimi
    Kimmo
    Matti
    Joonatan
    Elias
    Tomi
    och min favorit Niilo

• Equal

Moltas tycker jag är väldigt fint
    Elliot
    Fabian
    Love

• Busbellan

Milo
    Sante
    Vide
    Vilde
    Viggo
    Mattis
    Mille
    Sigge
    Sixten

Mamma till Nora, August och Ella
  • Beckah82

Vi har nog inte helt samma smak, mina heter Victor, Alvin och Elmer men några andra jag gillar som du kanske gillar är:

Hemi
    Lionel
    Matheo
    Noel
    Sixten
    Elis

♥ Victor 9808, Alvin 0707, Elmer 0909 ♥
  • Miia88
    Lortdocka skrev 2011-01-13 15:40:02 följande:

Jag och maken har också haft problem med pojknamn, det måste funka på både svenska och finska och helst inte vara så där jättevanligt eller tråkigt men samtidigt inte helt ovanligt heller, haha Men vikommit fram till några namn, som ju så klart är mer finska än svenska, men det kanske är något du fastnar för ändå
    Kimi
    Kimmo
    Matti
    Joonatan
    Elias
    Tomi
    och min favorit Niilo

väldigt fina namn! =)
    min plutt ska heta Antero om det är en pojk, eller Aili om det är en flicka =)
  • Carr0n

Liam och Love är fint tillsammans

Eller.. Elliot, Leo, Zander, Leon...?

Svar på tråden Så svårt med pojknamn??!!!