bukplastik !
Hej TS
Jag funderar oxå på bukplastik.
Mitt problem är att min mage är enormt stor. Har 106 cm i midjemått och är smal på resten av kroppen. Födde barn för 3 år sedan och magen har inte gått ner något alls. Före graviditeten var jag väldigt smal. Hade storlek 26 i jeans och ville faktiskt gå upp lite i vikt då jag nästan såg sjukligt smal ut. Idag har jag stl 32 i midjan och ändå jättesvårt att knäppa byxorna. Får ständigt leta efter tröjor som döljer min enorma mage.
Får höra dagligen att jag är gravid och börjar faktiskt tröttna på det. Har försökt med allt.träning ger inga resultat och äter inget godis då jag inte gillar godis.
Sökte till min läkare för mitt problem då jag hade kramper i magen. Läkaren bad om gravtest trots att jag är singel och inte träffat någon. Läkaren trodde faktiskt jag var gravid. Fick göra magnetröntgen på magen samt ultraljud och hittade inget konstigt!!!
Vet nu inte vad mer jag kan göra!!
Funderar nu på att kontakta min läkare igen och fråga om konsultation hos plastikkirurg. Men vet inte alls hur svårt det är att få det betalt via landstinget.
ska vi kämpa tillsammans TS??
Kram Josefine