• Mrs Lady

Vilka gravid symptom hade ni innan BIM???

VillHaBebis2011 skrev 2011-01-13 17:52:33 följande:
    Hej jag undrar vilka symptom ni som gravida hade innan BIM? Alla symptom som kom efter BIM vill jag INTE veta. Jag är bara nyfiken på de INNAN?? Jag hoppas verkligen jag är gravid! Men det enda "ovanliga" jag känner i min kropp är värk på vänster sida som hållt i sig sedan äl, och min BIM är runt 23-24 januari.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-13 18:09
    När jag tänker efter så har jag kankse fler symtomer men vet inte om jag känner efter FÖR MYCKET..? Men om jag ska känna efter så bli det:
    - Jag har konstant "äl värk" på vänster sida sendan föväntad äl.
    - hård i magen
    - gasig
    - kissar oftare (varje natt vid ca 4
    - är väldigt hungrig vilket är ovanligt för mig
    - ett extremt sötbegär!
    Symtom innan BIM

Första barnet:
    - Otroligt ömma bröst, de gjorde så ont att jag inte ens kunde sova på magen.
    - Orolig känsla i kroppen.
    - Obeskrivligt trött.
    - Menssmärtor/molande värk.
    - Avsmak för mat.
    - Nedsatt humör

Andra barnet:

- Inte så ömma bröst.
    - Jättejättetrött.
    - Inga flytningar, snarare torrare.
    - Mörkare bröstvårtor.
    - Öm svank.
    - Matlust.
    - milt humör
    - Fick en brunaktig flytning en vecka innan BIM, vankandes mens trodde jag. Men sedan visade det sig att vi var gravida ändå, vi blev sååå glada.
    Nu planerar vi tredje barnet: Hade ägglossning den 7/8. BIM den 22/1  -så jag väntar med nervös spänningObestämd

Känner idag brännande smärta/ömhet i bröstvårtorna (riktigt ordentligt). Slö. Molande tjejmage. Lös mage. Har sedan igår fått lite avsmak för mat. Värst kvällstid.
    Men vet inte om jag är gravid eller bara skengravidFlört kram
  • Mrs Lady
    VillHaBebis2011 skrev 2011-01-13 18:50:22 följande:
    Mrs Lady - det låter ju som om du kan vara gravid Cool

Eftersom jag inte har barn sen tidigare så är det Såååååå svårt att läsa av om man bara inbillar sig för att man så gärna vill eller om det faktiskt är på riktigt... Jag kollade på en grav. uträknare hur långt gången jag borde vara om jag är grav och isåfall är jag i v 3 (2+4) och då funderar jag på om det inte är för tidigt att känna något?????????????
    Som svar på din fundering: Nej det är inte för tidigt att börja känna något Flört Dina symtom kan mycket väl vara första steget mot ett plusGlad Man kan nämligen få symtom redan ett par dagar efter ägglossning.
    Jättespännande för digGlad Håller tummarna!

Du och jag har BIM ungefär samtidigt, jag tänkte börja smygtesta 4 dagar innan med Clearblue -när planerar du att börja testa.

Och detta med symtom är så svårt, trots att jag har två barn sedan innan tycker jag fortfarande det är svårtFlört 
    Inbillning eller inte inbillning -det är alltid den stora frågan Flört kram
  • Mrs Lady
    VillHaBebis2011 skrev 2011-01-13 19:16:04 följande:
    Du får mig att hoppas på ett Plus!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag tänker inte testa förren jag får en JÄTTE kraftig symptom, typ illamående eller ömma bröst. För det är sådana symptom jag ALDRIG fått annars. Och jag har svårt att tro att jag kan inbilla mig dom. Eller så testar jag om min menst blir mer än 4 dagar sen för den är rätt regelbunden med bara 1-2 dagara hit el dit Glad
    Hejsan Glad Låter klokt.
    Det som varit starkaste symtomen för mig har alltid varit främst tre saker: 1) En obeskrivlig trötthet 2) molande mage och 3) ömma bröst

Angående illamåendet: oftast börjar det med lätt avsmak för att sedan utecklas. Mina graviditeter har alltid känts som maginfluensa: illamående och allmänt dassig.

Stort lycka till, håller tummarna för dig och hoppas verkligen du får ett plus Glad 
    Berätta gärna hur det går framöver, är såklart nyfikenFlört kram
  • Mrs Lady
    VillHaBebis2011 skrev 2011-01-13 19:29:40 följande:
    Jag kommer nog logga in varje dag i prinsip Tungan ute så bli det någon föränding kommer jag skriva det.
    Låter kanon Solig
  • Mrs Lady
    Chasingdreams skrev 2011-01-14 04:55:06 följande:
    Plussade nyss på BIM -2.

Wow vad kul, stort och varmt GRATTIS Solig

• Mrs Lady
    AgnesGN skrev 2011-01-13 23:43:05 följande:
    HejsanGlad Ja detta med symtom är svårt men Det låter som om du har gravidsymtomFlört När hade du ägglossning, när är din BIM raring. 
    Själv mår jag lite mera illa idag, men om det är graviditet eller trötthet pga lite sömn -det får vi se om en veckaFlört 
    Håller tummarna för dig. kram
  • Mrs Lady
    Hej igenGlad
    Nu planerar vi tredje barnet: Hade ägglossning den 7/8. BIM den 22/1  -så jag väntar med nervös spänningObestämd

Symtom innan BIM

Uppdatering:

-
    Jätteömma bröst, brännande bröstvårtor
    - mår så illa, känns som om jag ska kräkas hela tiden och bara lukten av mat får det att vända sig i magen på migKräks
    - så trött
    - ont i magen, svullen, öm och gasig -mår pyton idag
    - idag BIM - 8 Tog gravtest idag, clearblue visar negativt
    - INGEN matlust
    - Kan tillägga att igår sa min make att mina bröst blivit störreOskyldig
    Så antingen är jag gravid eller så håller jag på att bli riktigt sjuk....??
    ____________________________________________________________________________________________
    Första barnet:
    - Otroligt ömma bröst, de gjorde så ont att jag inte ens kunde sova på magen.
    - Orolig känsla i kroppen.
    - Obeskrivligt trött.
    - Menssmärtor/molande värk.
    - Avsmak för mat.
    - Nedsatt humör

Andra barnet:

- Inte så ömma bröst.
    - Jättejättetrött.
    - Inga flytningar, snarare torrare.
    - Mörkare bröstvårtor.
    - Öm svank.
    - Matlust.
    - milt humör
    - Fick en brunaktig flytning en vecka innan BIM, vankandes mens trodde jag. Men sedan visade det sig att vi var gravida ändå, vi blev sååå glada Solig

kram
Svar på tråden Vilka gravid symptom hade ni innan BIM???