Vilka gravid symptom hade ni innan BIM???
Alltså, jag blir tokig! Läser era kommentarer och pendlar mellan hopp och misströstan.
Har MASSA symptom på att det är en bebis i magen enligt vad jag läser här på FL, men visar minus på gravtest igår. Jag tog ut min nuvaring den 16 dec, och fick rejält ökad sexlust. Så efter mensen jag hade då (började 19 dec) så sexade vi på rejält.... Men sen vet jag inte om mina symptom är en reaktion på att kroppen inte har hormoner i sig och ställt in mig på det. Men jag BEHÖVER lufta mig!
Efter typ den 2-3 januari har jag först fått stick i magen, känt mig lite illamående men gått över från och till första veckan. Några dagar efter kände jag mig alldeles öm i magen, som om jag var rädd om den. Jag vet inte, men fick den känslan. Sedan fick jag lite småblödningar, bara typ en dag eller två. Väldigt lite, typ när jag torkade mig var det lite rött. För en vecka sedan började brösten ömma och bröstvårtorna var så känsliga att det gjorde ONT när e skavde mot bh.n eller när jag råkade stöta i ngt. Kissnödigare, men kanske jag inbillar mig? Gick kanske såhär ofta innan oxå, men tror inte det. Nu har bröstvårtorna börjat göra mindre ont (fortfarande lite ömma men inte som förr) men illamåendet kom tillbaka med stormsteg. Mår väldigt illa och var tvungen att gå hem från jobbet. Har dock inte kräkts något än.... Trodde/tror det är kräksjukan... Fått lite finnar uppa på bröstet, under halsen typ.... Men jag vet inte... Läser jag in för mkt? Hoppas jag för mkt??
ÅÅh, varför är jag så knäpp. Tänker på detta varje sekund. Hoppas på bebis, men ändå inte. Tanken var att starta i maj för att få en 2012 bebis.Men kan ändå inte sluta hoppas....