Inlägg från: enjooooy |Visa alla inlägg
  • enjooooy

Gratis startpaket för din bebis!

för mig tog de jätte lång tid att få från föräldrar och jag fick också två :D som någon meera här hade fått. har hämtat ut bodysarna från kappal, man fick välja vilka man ville av alla :) eller ja fick ju två så men vilken man ville. men fick med mig två jätte fina från deras eko märke. har inte vart på hälsokraft än..

på babytobe, jag rega där innan ja såg att det började gälla 1 mars, och jag ett order nr men de skulle väll stått vart jag skulle hämta ut det också ? eller kan jag hämta de som e närmast för mig bara ? någon som vart å hämtat?

• enjooooy

haha va dum jag är.. jag skrev att de börjar gälla 1 mars ovh sen frågar jag om någon hämtat ut det..självklart inte när det inte börjar gälla än .. konsigt att man kan rega när de inte ens gäller än hehe.. ja de verkar som att man går dit och uppger ordernr.. stog så.. tycket de hela va mycket mysko men man får väll prova då efter 1 mars:) de stog även att det står vart man ska hämta men de gjorde de icke så jag åker till närmsta och provar..

• enjooooy
    QueenEM skrev 2011-02-21 14:47:04 följande:
    Å, fick hem Gobokens startpaket här om dagen, "Boken om dig"! Riktigt fin bok, mycket nöjd.. :)
    jag best'ällde precis de, när man fått hem de, ska man gå in och avregistera sig eller så då för att inte få hem några flera paket som kostar eller funkar det?
  • enjooooy

ja okej då gör jag också vill inte heller krångla! :) perfa

• enjooooy
    stoltcissi skrev 2011-02-27 22:41:48 följande:
    e de nån spec vecka man får hämta ut den paketet från apoteket? redan fått kod nämligen
    nån mer som ej fått napp från mam än?
    jag har också kod redan.. står från 2 mars ska det finnas.. så jag provar nog nu i veckan iaf fast måste till grann staden så man vill ju inte åka i onödan!
  • enjooooy

går man bara fram till kassan och säger att man vill hämta ut bebis paket för man ahr en kod eller? :P hehe..på apoteket alltså.

jag tror att babyproffsen är bäst, eller där får man iallafall blöjhinken vet jag, sen hur de epå barnens hus vet jag inte, men ahr däremot hört att man inte får den på babyland så där ska de vara sämst,

Svar på tråden Gratis startpaket för din bebis!