• Anonym (Lustig)

Sära på benen=jobbigt?

Frun går upp runt 5, till jobbet efter 7 och kommer hem 12 timmar senare trött och vill vila 5 dagar per vecka. Jag vill sätta på då hon lägger sig men hon är dödstrött och vågar inte heller före jobbet numera. Lö sö återstår då vi kan bli trötta av en massa annat men försöker ibland då. Ligga och kramas går alltid men då vill jag ofta sätta på när det blir stånd.

Är det så förfärligt att sära på benen efer mannens behov ett par gånger per vecka, eller måste hon vara hemmafru för att orka med?

• Svar på tråden Sära på benen=jobbigt?
  • Anonym

Så du tycker att så länge du är nöjd så är allt bra oavsett hur hon mår och hur hon känner?
    Hade det varit tvärt om så hade du antagligen inte ställt upp....

• Anonym (duva)

an måste inte sära på benen för att ha sexCool

• Anonym (Lustig)
    Anonym skrev 2011-01-15 05:35:44 följande:
    Så du tycker att så länge du är nöjd så är allt bra oavsett hur hon mår och hur hon känner?
    Hade det varit tvärt om så hade du antagligen inte ställt upp....
    Jämför med typ Anna Anka. Att sära på benen kräver inget jobb, att få stake och jobba är en annan sak och avsugning går bra om jag är trött.
    Jag förstår henne att hon vill vara med så det inte blir Nekrofili, så man behöver en hemmafru eller flera kvinnor som de har i andra länder?
  • Anonym
    Anonym (Lustig) skrev 2011-01-15 05:46:17 följande:
    Jämför med typ Anna Anka. Att sära på benen kräver inget jobb, att få stake och jobba är en annan sak och avsugning går bra om jag är trött.
    Jag förstår henne att hon vill vara med så det inte blir Nekrofili, så man behöver en hemmafru eller flera kvinnor som de har i andra länder?
    Det är inte jobbet i sig det handlar om tror jag.
    Tänkt själv att du är så trött att du inte orkar, hur kul och skönt skulle det vara för dej då?
    De flesta killar får ju inte ens upp den i sådana situationer...
  • Anonym (haha!)

Du kanske inte tar dig tid att tillfredställa HENNE utan bara ser till att du får gjort ditt, rullar av henne som en klubbad säl och börjar snarka?

• Kvammen
    Anonym skrev 2011-01-15 05:48:57 följande:
    Det är inte jobbet i sig det handlar om tror jag.
    Tänkt själv att du är så trött att du inte orkar, hur kul och skönt skulle det vara för dej då?
    De flesta killar får ju inte ens upp den i sådana situationer...
    Jag diskuterar inga hypotetiska problem
  • Anonym (Lustig)
    Anonym (haha!) skrev 2011-01-15 05:52:41 följande:
    Du kanske inte tar dig tid att tillfredställa HENNE utan bara ser till att du får gjort ditt, rullar av henne som en klubbad säl och börjar snarka?
    Jag brukar se till hennes bästa först, det är därför hon vill vara vaken.
    Vad gör en serviceminded kvinna som Anna Anka när hon har mens?
  • Anonym
    Kvammen skrev 2011-01-15 05:55:41 följande:
    Jag diskuterar inga hypotetiska problem
    Du kanske borde sätta dig ner och prata med din fru om hur hon mår och hur hon ser på erat sexliv.
    Var inte så förbannat ego, det är så jäkla osexigt så det finns inte!
  • Anonym
    Anonym (Lustig) skrev 2011-01-15 05:57:58 följande:
    Jag brukar se till hennes bästa först, det är därför hon vill vara vaken.
    Vad gör en serviceminded kvinna som Anna Anka när hon har mens?
    Tror du verkligen på det hon sa??
    Du vet att dom skildes va?

Jag har läst dina andra trådar, du och din fru verkar ju ha bra sexliv:P
  • Anonym (Lustig)
    Anonym skrev 2011-01-15 05:58:02 följande:
    Du kanske borde sätta dig ner och prata med din fru om hur hon mår och hur hon ser på erat sexliv.
    Var inte så förbannat ego, det är så jäkla osexigt så det finns inte!
    Det har vi gjort och jag får vänta eller lösa det på annat sätt. Hon vill ha kuk när vi är i form och då är det verkligen kvalitet länge med många orgasmer för henne.
Svar på tråden Sära på benen=jobbigt?