Inlägg från: Smajla |Visa alla inlägg
  • Smajla

Förvaring för toarullar

MissBeccis - ett tips - maila tidningen och fråga! Och glöm inte att meddela oss var den kommer ifrån

• Smajla

Ajdå... Ja då är det ju inte så lätt.. Hoppet är ju att nån här kanske vet då..

• Smajla

Granit har!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "Korg för toarullar 14x46 cm 89 kr"

ska se om jag hittar en bild på deras hemsida, jag hittade den nämligen i min katalog.. återkommer..

• Smajla

Äsch vad synd - fanns inte på deras hemsida men det finns faktiskt där! Nu ska jag gå dit och kolla i alla fall

• Smajla

Nix, skojar inte! Har katalog som jag tog därinne för några veckor sedan och däri finns den med. Däremot så såg jag att de har en ny katalog som man kan ladda ner från hemsidan och där finns den INTE med. Så det är ju möjligt att de tagit bort den nu men man kan ju fråga om de kan ta in den eller om de kommer ta in den igen. Jag är inne där rätt ofta och jag har inte heller sett den men iofs så kan jag ju ha missat den. Katalogen jag har är helsvart och så står det "bäst på förvaring" med en massa lådor på framsidan. Sista sidan i katalogen har erbjudanden som gäller fram till mars 2006 så man tycker ju att de borde ha varorna då. Kanske har nån på lagret Värt att fråga i alla fall.

• Smajla

Ska kolla läget nästa gång jag har vägarna förbi - det är ju i fel stad iofs - jag bor i Gbg men de borde ju ha samma utbud..

Svar på tråden Förvaring för toarullar