Ja de skulle ju va jätteskoj om de blev några stycken som vill träffas å umgås. Vi får hoppas att de hittar hit några fler då :) Jag tror inte jag har nåt inplanerat nästa vecka så de vore kul att åka dit. Återkommer närmare tisdag angående de :)
Jag hade oxå en långdragen förlossning precis som du, med dropp å sen fick jag helt plötsligt 40 graders feber mitt i allt. Men men de slutade ju väl ändå för ut kom en frisk å välmående kille på 4,2kg :) Ammningen funkade för mig med från starten, vilket e väldigt skönt.
Har du många vänner som har barn i samma ålder? Jag har en kompis som fick barn nu förra veckan, å sen en annan som väntar tvillingar i april å en annan som ska ha till sommaren. Så de blir många bebisar nu hehe. Dock ingen som är ensamstående. För ett års sen trodde jag inte att jag skulle va först ut med att bli mamma av mina vänner, men där ser man va fort livet kan förändras :)
Idag va vi iväg på 3månaderskontrollen å dom första sprutorna, men det gick jättebra, de va nog värst för mig haha. Vi får se hur kvällen å natten blir men än så länge är han precis som vanligt.