Råd för att pierca hemma?
Jag har inte råd att betala sexhundra spänn för att få det så som jag vill ha. Just nu har jag medusa och motsvarande fast i underläppen. Vill ha det såhär:
Jag har inte råd att betala sexhundra spänn för att få det så som jag vill ha. Just nu har jag medusa och motsvarande fast i underläppen. Vill ha det såhär:
Oj råka skicka iväg...
Vad behöver jag för verktyg?
För det första behöver du inse att din hälsa går först å inte pierca dig själv hemma. Så jävla korkat! Spara istället å pierca dig hos en riktig piercare!
Förövrigt heter det där snakebite
Fast det är faktiskt korkat... Varför vill man skada sig själv liksom? Och sannolikheten att det är just det man gör är extremt stor. Räkna med infektioner och dyl. Tycker man att 600 är för dyrt för en riktigt gjord piercing ska man inga piercingar ha...
Det är väl inte smärtan det handlar om, det är infektionsrisken och risken att du gör fel och skadar nerver osv som är de stora farorna.
Håller med ovanstående talare, det är korkat att göra det själv. Spara ihop till det istället.
Fast jag tänker inte att spara pengar till det, det var INTE det jag frågade om!
Någon som faktiskt kan ge råd till hur man gör det bäst hemma?
Nej.