Inlägg från: Kelly1994 |Visa alla inlägg
  • Kelly1994

Råd för att pierca hemma?

Jag har inte råd att betala sexhundra spänn för att få det så som jag vill ha. Just nu har jag medusa och motsvarande fast i underläppen. Vill ha det såhär:

• Svar på tråden Råd för att pierca hemma?
  • Kelly1994

Oj råka skicka iväg...

Vad behöver jag för verktyg?

• Kelly1994
    Pellefanten skrev 2011-01-17 20:00:52 följande:
    För det första behöver du inse att din hälsa går först å inte pierca dig själv hemma.  Så jävla korkat! Spara istället å pierca dig hos en riktig piercare!
    Nej, vill ha det snabbt :)
    Jag vet att det heter snakebites :)
  • Kelly1994
    RocketQueen skrev 2011-01-17 20:18:03 följande:
    Fast det är faktiskt korkat... Varför vill man skada sig själv liksom? Och sannolikheten att det är just det man gör är extremt stor. Räkna med infektioner och dyl. Tycker man att 600 är för dyrt för en riktigt gjord piercing ska man inga piercingar ha...
    För att det gör lika ont/inte ont vilket som :)
    Har piercat mig två gånger förut hos proffitionell och de är snea som tusan.
  • Kelly1994

Fast jag tänker inte att spara pengar till det, det var INTE det jag frågade om!

Någon som faktiskt kan ge råd till hur man gör det bäst hemma?

• Kelly1994
    Den allsmäktige skrev 2011-01-17 20:36:33 följande:
    Nej.
    Varför skriver du då?
  • Kelly1994
    jaghopparhögt skrev 2011-01-17 20:43:53 följande:
    Gör det hemma du, 99% av alla piercare började hemma ändå.
    Det är bara när de får egen studio som de börjar tjata om hur farligt det är att göra sånt hemma eftersom de missar de pengarna då :p
    Haha ja, jag tror att det är den största av anledningarna att de avråder faktiskt ;)
  • Kelly1994

Ska pierca mig hos en snubbe nu som tar hundra per piercing, men jag får köpa egna ringar innan :)

• Kelly1994
    accept skrev 2011-01-17 20:56:04 följande:
    Herregud, hon är född 94, tror inte att en fjortis lyssnar på vettiga råd faktiskt. Gör som du vill, men förhoppningsvis kommer ingen här med "råd" till dig om hur du ska gå tillväga.
    Du antar att jag är en fjortis? Ska jag anta att du är en kärring då?
    Äckligt hur fördomsfulla folk är!
  • Kelly1994
    enmamma skrev 2011-01-17 20:59:15 följande:
    Vänta tills du har pengar, gå till en bra håltagare inte den billigaste.
    Har betalat 3-4 hundra för en piercing som blev sne. Bra rykten om den här killen så satsar på det :)
  • Kelly1994
    Bestla skrev 2011-01-17 22:57:18 följande:
    Nu är det ju inte råd om huruvida hon ska eller inte ska pierca sig som TS vill ha.

Se till att använda rena grejer, skaffa riktig medicinsk sprit att tvätta med innan och under tiden det läker.
    Och använd kanyl som nån skrev innan, inte nål.

Lycka till.
    Tack för tipsen! :)
  • Kelly1994

Piercade mig idag hos en kille som var jääätteduktig och supersnäll :) Billigt var det med! :)

• Kelly1994
    accept skrev 2011-01-20 20:28:48 följande:
    En 20-årig kärring isånafall
    Men en tjej född 94 som vill pierca hemma låter lite fjortis
    Ja, en tjugoårig kärring, eller kanske en dryg fjortis? :)
    Han goth:et som pierca mig var nog också fjortis!! :O  
Svar på tråden Råd för att pierca hemma?